Jos käyn katsomassa jonkun LinkedIn tiliä
Ja itselläni ei ole LinkedIn profiilia. Näkeekö tilin omistaja mistään, että olen käynyt kytiksellä?
Kommentit (6)
Nykygooglen aikana en ois niin varma..
Yleensä tilejä ei edes pääse katsomaan, jos ei ole itse kirjautuneena LinkedIniin.
Yksi epäloogisuus minua on Linkkarissa aina ihmetyttänyt: maksullisen jäsenyyden "eduiksi" mainitaan se, että näet kaikki, ketkä ovat profiiliasi käyneet katsomassa. Samaan aikaan kuitenkin luvataan, että itse voit käydä katsomassa profiileja, ilman että se näkyy tilin omistajalle. Mites sitten, jos maksullisen jäsenyyden hankkinut käy katsomassa toisen maksullisen jäsenyyden hankkineen profiilia, kumpi näkee toisen, vai näkeekö kumpikaan?
Pääsetkö sä edes LinkedIniin ilman tiliä?
Mutta joo jos tällainen tilanne jostain syystä tulisi, että sinne pääsee kirjautumatta katsomaan jonkun tiliä, niin mistäs se LinkedIn tietäisi, kuka sitä katsoi? Sehän on vain random IP-osoite, mistä tieto tulee ja nekin ovat yleensä (aina) operaattorin tarjoamia ajoittain vaihtuvia osoitteita eikä niitä voi jäljittää yksittäiseen käyttäjään ilman, että kyseessä on rikollinen toiminta ja silloinkin selvityspyyntö tulee poliisilta.
Up