Miten olette oppineet jättämään lopullisesti taaksenne ihmiset?
Sellaiset, joiden seurassa ei tule hyvä olo ja joiden tiedätte vaikka naureskelleen teille selän takana?
Kommentit (15)
Kun sen pari kertaa tekee, niin se muuttuu kokoajan helpommaksi.
Mulla ei ole mitään ongelmaa siinä. Jos joku ihminen käyttäytyy sillä tavalla, että häntä on syytä karttaa, kartan. Ei sellaisista saa mitään positiivista elämään.
Etsi uusi ihminen tilalle ja päästä sitten irti vanhasta
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään ongelmaa siinä. Jos joku ihminen käyttäytyy sillä tavalla, että häntä on syytä karttaa, kartan. Ei sellaisista saa mitään positiivista elämään.
Noin se tietenkin on. Joku ihminen vain jaksaa esittää jostakin syystä aina mukavaa. Ja minä hölmö lähden peliin mukaan.
Helposti. Sen sijaan asiattomista ihastuksista on vaikeampi päästää irti.
Moottoritiellä helposti ohituskaistaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä yhteyttä niin ne jää.
Niin luulisi, mutta jotkut ottavat sitkeästi itse yhteyttä.
Jätin yhden alkoholistipaskanjauhanta porukan taakseen ja voin paljon paremmin ilman pahoinvoivaa, kateellisia, kaksnaamasia, kieroilevia ihmisiä. Huippu tyyppejä ovat ne joilla on aidosti hyvä olla itsensä kanssa ja sitä myöten haluaa sitä myös toisille, harmi että niitä ei kohtaa usein.
Helppo jättää. En kaipaa elämääni ihmisiä, joista tulee paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Etsi uusi ihminen tilalle ja päästä sitten irti vanhasta
Eli pe rs e edellä puuhun? Roikutaan vanhassa ja toimimattomassa,kunnes löytyy korvaaja? Todella halpamaista ja alhaista ajattelua. Välit kerrasta poikki ja olet vapaa etsimään ihan mitä haluat valehtelematta kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se tietenkin on. Joku ihminen vain jaksaa esittää jostakin syystä aina mukavaa. Ja minä hölmö lähden peliin mukaan.
Mistähän tämä johtuu,olen ihmetellyt jo pitkään..? Elämässäni on eräs ihminen,joka tekee kerta toisensa jälkeen törkeitä asioita ja temppuja,käyttänyt minua hyväkseen edistääkseen omaa asemaansa,hyödyntänyt häikäilemättä tietojani ja osaamistani,ajatuksiani saadakseen sosiaalista asemaa, hyötyä omiin tavoitteisiinsa ym. ja sitten kun hän on saanut minut uskomaan,että olemme läheisetkin ystävät,yllättäen kääntyy takki,kun löytyy "parempaa" seuraa (sen seuran löytyminen ja tavoitteiden saavuttaminen on ollut niiden asioiden ansiota,jotka hänelle kerroin tai joista keskustelimme). Pahimmillaan käynyt fyysisesti kimppuuni ja minä idiootti annoin anteeksi,mutta taas ollaan tilnateessa,jossa on päivänselvää,että ko. hlö ei minusta välitä ja teeskentelee ystävää-tämän ovat nähneet jo muutkin.
Mitä tällaiselle ihmiselle tulisi sanoa tai tehdä? Tulen niin pahoinvoivaksi nykyään,kun ajattelenkin kaikkea sitä,mitä hän on parinkymmenvuoden "ystävyyden" aikana minulle tehnyt,sanonut ja mitä on minulta sosiaalisilla peleillään vienyt. Jokin mielenterveyden ongelma hänellä on,mutta osaa esittää todella rakastettavaa ja ihanaa ihmistä,varsinkin lasten lähellä,joten olen antanut liikaa anteeksi. Miksi hälytyskelloni eivät soi kunnolla,miksi en näe näiden hyväksikäyttävien mu..jen todellista luonnetta ja motiíiveja ennenkuin on liian myöhäistä..En osaa enää mitään muuta kuin vihata tuota ihmistä ja se tuntuu niin pahalta,sillä todella kuvittelin hänen olevan moraalinen,aito ja empaattinen henkilö,jolla on suuri sydän,mutta se sydän taitaa sykkiä vain hänelle itselleen,ei muille ihmisille,ellei heistä ole hänelle jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä johtuu,olen ihmetellyt jo pitkään..? Elämässäni on eräs ihminen,joka tekee kerta toisensa jälkeen törkeitä asioita ja temppuja,käyttänyt minua hyväkseen edistääkseen omaa asemaansa,hyödyntänyt häikäilemättä tietojani ja osaamistani,ajatuksiani saadakseen sosiaalista asemaa, hyötyä omiin tavoitteisiinsa ym. ja sitten kun hän on saanut minut uskomaan,että olemme läheisetkin ystävät,yllättäen kääntyy takki,kun löytyy "parempaa" seuraa (sen seuran löytyminen ja tavoitteiden saavuttami
Onnea. Olet tavannut narsistin.
Ei sellainen ole oikes ystävä joka naureskelee selkäsi takana.
En koskaan jätä. Vähintään he ovat mukana rukouksissani.