Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle jää kauhean paha olo päälle kun teen jotain ikävää

Vierailija
09.10.2025 |

Tänään puutuin napakasti nuorison ilkivaltaan. En tarkenna enempää millaiseen mutta onneksi oli sellaista porukkaa millä oli järkeä lopettaa ja olivat nöyränä. Mulle jäi siitä jotenkin hermostunut olo päälle. En saa ajatuksiani siitä pois. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein ja rohkeasti. Aina on riskinä, että tulee itselle lisää harmia, onneksi ei nyt käynyt sinulle niin.

Mullekin jää kurja tunne jälkeenpäin, jos tulee jotain pientäkin konfliktia jonkun random tuntemattoman kanssa. Nämä ovat monesti yllättäviä tilanteita. Yritän saada mielenrauhan takaisin sillä, jos tiedän itse toimineeni hyvässä tarkoituksessa. Tahallani en haasta riitaa. Voin sydämestäni sanoa, että halusin toimia oikein.

Ole levollisella mielellä sinäkin. 

Vierailija
2/3 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pidä konflikteista, mulla on sama. Tulee jostain lapsuuden kokemuksista veikkaan. 

On niitäkin, jotka hankkiutuvat varta vasten konflikteihin. Nämä ovat aivan sietämätöntä seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmistä ei yleensä kiinnosta enää puuttua mihinkään mitä näkee. 

Kävin kerran lasten kanssa leikkipuistossa, sinne oli linnoittautumassa lauma teinejä tölkkien sun muiden kanssa. Muut paikalla olevat vanhemmat eivät tehneet mitään. Karjaisin teineille että oisko jotain järkevämpää paikkaa teille kun täällä on paljon pieniä lapsia. Lähtivät pois. Omat lapset kuulemma puhuneet monesti jälkikäteen muille että oli hienoa kun häädin häiriköt pois. 

Toisena kertana menin huutamaan nistille joka meinasi hakata naista, oletettavasti "tyttöystävä". Lähti myös rikosilmoitus perään.