Mistä johtuu, että noin 30-vuotias, pitkä ja urheilullinen mies ei muka löydä naista?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono, estoinen rakastaja? Nainen ei nauti? Nim. kokemusta on - seksi ei tuntunut miltään
Niin, olen miettinyt, liittyykö hänen seksuaalisuuteensa myös naista alistavia elementtejä. Kovinkaan moni nainen ei sellaisia parisuhteessa katsele.ap
Samaan aikaan moni nainen on aivan hulluna sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen monta mukavaa sinkkumiestä ikähaarukassa 30-55 -vuotta. He ovat vähintään 180cm, jopa 190 cm pitkiä, kohteliaita, korkeakoulutettuja, vakituisessa työssä olevia, mutta he liikkuvat vapaa-ajallakin vain työkavereidensa kanssa ja matkustelevat paljon. He haluavat parisuhteen, mutta naisia nähdessään he ovat kuin halolla päähän lyötyjä ja jäävät sanattomiksi. Minä heitä yritän aina hellästi puskea kohti mukavia naisia, mutta ei siitä mitään tule.
Tässä tulee hyvin ilmi, ettei se pituus tai koulutus sitten kuitenkaan kovin pitkälle kanna, mikäli puuttuu sosiaaliset taidot.
Pakkohan sosiaalisia taitoja on oltava edes vähän tullakseen toimeen muiden kanssa. Jotkut pituudet ja koulutukset ovat vain extraa, mutta sosiaaliset taidot on se tärkein ominaisuus.
No juuri kuuntelin tänään vahingossa yhden nuorehkon miehen lounaskeskusteluita. Käytännössä kuin teini. Miehelle vastaili lyhyesti kysymyksiin ja oli pitkiä aikoja hiljaa. Lounasseura vaihtui ja naiselle alkoi heti manspleinaamaan ja dominoimaan. Kuka tuollaista jaksaa? Näitä siedetään työpaikalla niiden tonnien vuoksi, mitä pomo maksaa. Mutta ei huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono, estoinen rakastaja? Nainen ei nauti? Nim. kokemusta on - seksi ei tuntunut miltään
Niin, olen miettinyt, liittyykö hänen seksuaalisuuteensa myös naista alistavia elementtejä. Kovinkaan moni nainen ei sellaisia parisuhteessa katsele.ap
Mutta ei parisuhteessa. Leikkiä ja kokeilla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä jossain alemmissa sosiaaliluokissa, mutta nämä miehet tietävät itsekin ettei näitä naisia voi tuoda heidän sosiaalisiin piireihinsä. Heitä pannaan salaa jos ollenkaan. Suhde ei ole tasavertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun moni ei halua nimenomaan urheilullista miestä, eikä pituus ole niin tärkeä asia kuin harvoille, eikä heillekään ainoa tärkeä asia. Vaikea sanoa muuten, kun et kertonut mitään persoonastasi, arvomaailmastasi, elämäntyylistäsi, onko muita kiinnostuksenohteita kuin urheilu (ja naiset)...
En kirjoita nyt itsestäni, joten minun arvomaailmani yms. ei liity tähän.ap
No sovella tuo vastaus siihen kaveriisi ja muuta mielessäsi teksti hän-muotoon. Vastaus pätee myös niin. Kerro vaikka vähän sen kaverisi persoonasta, niin helpompi arvioida sinkkuuden syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuudessa? Väittäisin että sehän se niitä ainoita paikkoja on missä keskiverto nainen jaksaa alistamista :D
Ehkäpä hänellä on parempaakin tekemistä kuin naisille valehteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia leikkiä yhdessä sovitusti "alistamista". Valtaosa niistä, jotka "ovat hulluina" sellaiseen, tykkäävät asiasta pikemminkin roolileikkinä. Esim. itse olen sellainen, enkä oikeastaan tunne oloani alistetuksi edes leikin aikana. Ja minun toiveitanihan siinä toteutetaan ja minun nautintoni on keskiössä, ja leikki loppuisi heti, jos haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuudessa? Väittäisin että sehän se niitä ainoita paikkoja on missä keskiverto nainen jaksaa alistamista :D
Oletan että tässä ei puhuta nyt ihan alimmista sosiaaliluokista. Mitä korkeammalle mennään, sitä enemmän miehet kerjäävät nimenomaan naista alistamaan heitä, koska vastuu työssä painaa. Mutta tämäkin on sairautta. Kerta kaikkiaan nainen ei hyödy tällaisesta yhtään mitään ellei ole itse persaukinen ja mies maksa hänelle. Kukaan itsenäisesti toimeen tuleva ja terve nainen ei kuuntele nykymiesten seksipakotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta jos olet parisuhteessa esim. 25 vuotta.. Tuollaiseen kyllästyy noin viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tässä ei puhuta nyt ihan alimmista sosiaaliluokista. Mitä korkeammalle mennään, sitä enemmän miehet kerjäävät nimenomaan naista alistamaan heitä, koska vastuu työssä painaa. Mutta tämäkin on sairautta. Kerta kaikkiaan nainen ei hyödy tällaisesta yhtään mitään ellei ole itse persaukinen ja mies maksa hänelle. Kukaan itsenäisesti toime
Olet mielisairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta jos olet parisuhteessa esim. 25 vuotta.. Tuollaiseen kyllästyy noin viikossa.
Ei ole kyllästytty 8 vuodessa. t.sama
En tunne yhtään miestä/naista jota olisi tultu kotoa hakemaan. Veikkaan ettei ole yrittänyt tarpeeksi tai on liian epätoivoinen.
Liian kiltti tai liian tuhma. Kumpikaan ei toimi. Naisen kohtelu on pielessä, jos ei ole naista.
Tuo mitä monet sanovat luonteeksi voi pikemminkin olla jostain heikosta itsetunnosta ja aivopesusta kumpuavaa.
On paljon miehiä, joilla ei ole luonteessa vikaa, mutta jotka eivät löydä puolisoa. Heillä arvelisin suurimpana syynä olevan sosiaalisten taitojen puutteen. Ei osata olla luontevasti naisten kanssa, saati keskustella. Oman kiinnostuksen esiintuominen oikealla tavalla on vaikeaa, torjunnan ymmärtäminen ja hyväksyminen vielä vaikeampaa. Sanattomia viestejä ei osata tulkita ja mitähän muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen monta mukavaa sinkkumiestä ikähaarukassa 30-55 -vuotta. He ovat vähintään 180cm, jopa 190 cm pitkiä, kohteliaita, korkeakoulutettuja, vakituisessa työssä olevia, mutta he liikkuvat vapaa-ajallakin vain työkavereidensa kanssa ja matkustelevat paljon. He haluavat parisuhteen, mutta naisia nähdessään he ovat kuin halolla päähän lyötyjä ja jäävät sanattomiksi. Minä heitä yritän aina hellästi puskea kohti mukavia naisia, mutta ei siitä mitään tule.
Tuollaisten pitäisi päästä harjoittelemaan kanssakäymistä turvallisessa kaveriporukassa. Että oppisivat olemaan naisten kanssa luontevasti, kaveripohjalta, ennen kuin yrittävät siitä pidemmälle.
Itse olen melkein 20 vuotta AP vanhempi,lihava ja pituuttakin vain 168cm,mutta naisen löytämisessä ei koskaan ole ollut ongelmaa.