olen 70 kiloinen mies ja join eilen 15 annosta olutta. Nukumaan käydessä puhalsin 1.69 ja tänään puoli yksitoista 0.4
mielestäni en ole paras polttamaan alkoholia näin kokooni nähdenkään.Mitä mieltä olette? Hävisikö mielestäsi promillet hitaasti vai nopeaa minulta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo 15 annosta kerralla? Kuka juo arkipäivänä? Kuka tarkistaa alkometrilla lukemat juomisen päättyessä ja seuraavana aamuna? Vastaus on alkoholisti. Toivottavasti et mennyt aamusta rattiin. Tai vastaatko tähänkin kuten alkoholisti? "Eihän 0.5 ylittynyt'
Eihän 15 annosta ole edes paljon miehellä? Minulla menee joka perjantai 30 olutta ja lauantain litra viinaa.
Ja mitä puuhailet juotuasi nuo määrät? Kilpailutat vakuutuksia, haravoit pihan, ja vaihdat talvirenkaat? Eikä tunnu missään? Kuka tahansa voi vetää hirveitä määriä kurkusta alas, sillä on teinimäistä kehua.
Lenkkeilen, käyn ostoksilla, kuuntelen musiikkia, katson elokuvia, siivoan, teen ruokaan yms.
Miksi tarvitset litran viinaa kauppaan menemiseen? Lenkkeily alkoholin vaikutuksen alaisena nyt on vaan hölmöä terveyden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo 15 annosta kerralla? Kuka juo arkipäivänä? Kuka tarkistaa alkometrilla lukemat juomisen päättyessä ja seuraavana aamuna? Vastaus on alkoholisti. Toivottavasti et mennyt aamusta rattiin. Tai vastaatko tähänkin kuten alkoholisti? "Eihän 0.5 ylittynyt'
Eihän 15 annosta ole edes paljon miehellä? Minulla menee joka perjantai 30 olutta ja lauantain litra viinaa.
Ja mitä puuhailet juotuasi nuo määrät? Kilpailutat vakuutuksia, haravoit pihan, ja vaihdat talvirenkaat? Eikä tunnu missään? Kuka tahansa voi vetää hirveitä määriä kurkusta alas, sillä on teinimäistä kehua.
Lenkkeilen, käyn ostoksilla, kuuntelen musiikkia, katson elokuvia, siivoan, teen ruokaan yms.
Miksi tarvitset litran viinaa kauppaan menemiseen? Lenkkeily alkoholin vaikutuksen alaisena nyt on vaan hölmöä terveyden kannalta.
Pöh. Seuraavaksi varmaan väität että kattojen maalaaminen, sähköjen vetäminen tai puiden kaataminen alkoholin vaikutuksen alaisena on hölmöä terveyden kannalta.
Hitaasti palaa mut eiks se ole vaa hyvä merkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin ahdistaa, jos en ole juonut viinaa kauppaan mennessä. Joskus pääsee krapularipulit kaupassa ja häpeä olisi selvinpäin liikaa
Miksi juot noin hirveästi, vaikka olet pienikokoinen? Kannattaisi pyrkiä alkoholismista eroon hoidattamalla ne taustalla vaikuttavat syyt.