Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani kuoli hiljattain autokolarissa

Vierailija
13.04.2007 |

Se pisti miettimään omaa elämäääni. Perhetilanne on sama, mies ja kaksi pientä lasta. Suunnittelin nyt tekeväni " paperitöitä" eli kirjoittaa kirjeet lapsille ja miehille, tekemään testamenttini, kirjoittaa hoitotahtoni ja toiveeni siunaustilanteesta. Ajattelin laittaa ne kirjekuorissa paikkaan, jonka kerron miehelleni ja ehkä jollekin ystävälleni. Paikka voisi olla vaikka vihkiraamatun välissä.

Tämmöisiä tummia ajatuksia vaan tuli, koska leski on nyt aivan onneton, koska he eivät olleet keskustelleen näistä asioista keskenään. Kukaanhan ei oleta kuolevansa nuorena.

Onko kukaan muu tehnyt asian eteen mitään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kerron hänelle, miten hieno hän on ja miten haluan että hän jatka elämäänsä iloisena yms. Nuoremmille lapsilleni en ole vielä kirjoittanut. Mieheni ei kyllä varmana muistaisi sitä, vaikka olen joskus sanonut tuon jutun.

Vierailija
2/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus ja kuolema nopeasti) ja se taas pelästytti. Muistutin miestänikin, että jos satun kuolemaan, ni toivon, että hän hoitaisi nämä lapset mahdollisimman hyvin. AInut toive on, että sais elää vielä 20 vuotta, jotta nää lapset ois aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele jos oikeesti kuolisit nyt, ja vain yhdelle lapselle olisi kirje.. Saattaisi muut myöhemmällä iällä tuntea itsensä jotenkin " huonommiksi" =(

Itse oon niin " taikauskoinen" et aattelen, että jos jotain tollasta tekisin, niin kuolisin varmaan heti.. =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän