Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ROMANTTINEN GALLUP: kerro suuri ihastus joka yllätti sinutkin

Vierailija
08.10.2025 |

Ihastuitko aivan puun takaa ihmiseen, jonka et odottanut vievän sydäntäsi? Mikä oli se asia, jonka takia et osannut odottaa ihastuvasi? Jäikö päiväunelmiksi, tapahtuiko jotain? Oliko onneton tai kielletty rakkaus?

Minä olen tällä hetkellä onnettomasti rakastunut ja kaipaan lukea muiden tarinoita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan puun takaa työkaveriin. En olisi uskonut. Molemmat varattuja. Sydän on palasina. Päivä kerrallaan jatketaan.

Vierailija
2/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puskista parhaaseen ystävääni, vuosia kärvistelin ja piilotin tunteeni häneltä koska en halunnut sen pilaavan ystävyyttämme ja pahimmassa tapauksessa katkaisevan välejämme, uskouduin asiasta eräälle henkilölle joka ei sitten osannutkaan pitää salaisuutta ja kaikki selvisi parhaalle ystävälleni. Yllättäen hänkin oli tuntenut samoin jonkin aikaa joten se kovin pelkäämäni ystävyyden pilalle meno ja ystävän menetys ei tapahtunut, aloimme seurustella ja nyt olemme olleet yhdessä jo noin 4 vuoden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olihan niitä asioita - ikäero, erilaiset kaveripiirit ja tutustumishetkellä oltiin molemmat tahoillamme naimisissa. Hänelle tuli siinä välissä ero ja lopulta minullekin, kun puoliso lähti lätkimään, siis esteet poistuivat itsestään. Hänen seurassaan minulle tuli ihmeen kotoisa ja turvallinen olo ja tätä hyvää fiilistä on jatkunut jo useampi vuosi.

Vierailija
4/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus työkaveriin tuli yättäen ja pyytämättä, kuin vanhalle päämisterille faksit. Molemmat varattuja ja aivan liikaa ikäeroa, mitään ei siis koskaan ollut tarkoituskaan asiassa tapahtua. Jossain kohtaa onnistuin katsomaan itseäni ikäänkuin ulkopuolelta ja oikein huvitti, miten vanhallakin voi vielä rakkaushormonit sekoittaa pään. Nyt kun tunteet on jo laantuneet, on välillä hiukan suorastaan ikävä tuota tunnetta. Mutta vaan vähän. En oikeasti taitaisi enää haluta rakastua. Ehkä 😇.

Vierailija
5/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin palavasti itseäni vanhempaan, perheelliseen opiskelukaveriini. Vuosia piilottelin tunteitani ja kärvistelin, mutta lopulta paljastui että hänkin oli ollut jo pitkään ihastunut minuun. Syntyi kiihkeä mutta harmillisen lyhyeksi jäänyt romanssi. Tästä on aikaa kohta kymmenen vuotta, mutta vieläkin muistelen niitä aikoja lämmöllä ja kaipauksella. 

Jos luet tätä palstaa, H, niin olit ja olet minulle aina tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän