Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen tapaaminen sukulaisten kanssa välirikon jälkeen. Neuvoja?

Vierailija
08.10.2025 |

Laitettiin loppukesästä välit jäähylle miehen lapsuudenperheen kanssa. Nyt on tulossa ensimmäinen tilaisuus, jossa ollaan paikalla heidän kanssa samaan aikaan, kun miehen serkulla on isot juhlat. On myönnettävä, että minua stressaa tilanne etukäteen, koska ei ole ollenkaan luottamusta siihen, että käyttäytyisivät asiallisesti. Onko hyviä neuvoja, että miten tällaisissa tilanteissa kannattaa toimia? Serkku on miehelle tosi läheinen ystävä, joten pois jääminen ei ole vaihtoehtona. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet juhliin.  Olet kohtelias, et palaa asiaan, elleivät muut palaa.  Et ole liian tuttavallinen tai etäinen, vaan normaali.  Ehkä pöly on jo vähän laskeutunut,

Vierailija
2/4 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymine serkkuun ja hänen tilaisuuteensa kai tärkeintä, ette ole siellä appiporukan vuoksi. Asiallisesti tervehditte kaikkia ja ette itse aiheuta mitään hämminkiä, jos toiset aiheuttavat se on heidän häpeänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli välit poikki lähisukuun. Sitten vaan nähtiin ja kaikki jatkui kuten ennen. Olisin halunnut selittää syytä, mutta kaikki olivat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ehkä eivät edes huomanneet tai olleet kaivanneet minua. 

Vierailija
4/4 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydytte asiallisesti eli tervehditte ja puhutte vaarattomista asioista tyyliin "onpas ilmoja pidellyt". Ehkäpä riita-asia unohtuu siinä kuin itsestään. Ja siitä riidan aiheesta ei ainakaan kannata ottaa puheeksi tai mököttää tuppisuuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi