Mielipiteitä aseksuaalisuudesta?
Kun olen täällä keskusteluita lukenut, on pistänyt silmään miten moni ei halua harrastaa seksia, mutta aseksuaalisuutta ei oikein mainita nimellä tai siitä puhutaan vähän ongelmana.
Onko se vallitseva näkemys tällä sivustolla vai olenko saannut vinoutuneen kuvan?
Kommentit (7)
Mikä on se palstalla yleinen seksuaalisuuden muoto, joka vihaa seksiä, miehiä, peniksiä ja melkein kaikkea muutakin, mutta ei tunnista itseään homo- tai aseksuaaliksi?
Tälle pitäisi keksiä uusi nimitys.
Palstaseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se palstalla yleinen seksuaalisuuden muoto, joka vihaa seksiä, miehiä, peniksiä ja melkein kaikkea muutakin, mutta ei tunnista itseään homo- tai aseksuaaliksi?
Tälle pitäisi keksiä uusi nimitys.
Palstaseksuaali?
Tällä seksipalstalla ihmiset pääsääntöisesti näyttävät pitävän seksistä, tuskin he muuten täällä kirjoittelisivat. Av-puolella taas on niitä seksin vihaajia, joille kaikki seksuaalisuus on on kammottavaa ja likaista. En usko, että he kaikki ovat aseksuaaleja, vaan myös sellaisia, joille on pienenä opetettu, että seksuaalisuus on likaista.
Kyllä niitä AV-mammoja joskus eksyy tännekin kun aamukahvin ohessa haluavat vähän tehdä syntiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä AV-mammoja joskus eksyy tännekin kun aamukahvin ohessa haluavat vähän tehdä syntiä
Kyllä he palaavat ruotuun kun kysäisen heiltä labian dimensioita eli millaiset pillunhuulet heillä on. Entä aloittajalla, se ei vielä ole selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he palaavat ruotuun kun kysäisen heiltä labian dimensioita eli millaiset pillunhuulet heillä on. Entä aloittajalla, se ei vielä ole selvinnyt.
Mulla jää aina pyöräillessä pinnojen väliin, siksi ajankin vaan autoa.
Millainen on oma esinahkasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää aina pyöräillessä pinnojen väliin, siksi ajankin vaan autoa.
Millainen on oma esinahkasi?
Onpa autoilijoillakin ongelmia, näin ollen. Varmasti littaantuvat pahasti auton istuimeen.
Esinahkani peittää terskan lepotilassa noin 80% ja stondiksessa vetäytyy kokonaan taakse; luontevasti erogeeniset alueeni maksimoiden.
t. M48, Kuru, Pirkanmaa
Olet saanut kovin virheellisen kuvan sillä:
- kyllä meitä seksi kiinnostaa ja ryhmäseksin harrastajilla onkin täällä yli 2000 viestiä pitkä intohimoinen ketju.
Osaltani olen aktiivisesti tuonut esille vulvan monimuotoisuutta ja olisinkin kiinnostunut tietämään millainen vulva sinulla on tai millaisesta vulvasta viehätyt eniten.