Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä raskausviikolla kaksosraskautenne huomattu?

13.04.2007 |

Siinäpä se tärkein... Eli kuinka aikaisessa tai myöhäisessä vaiheessa teiltä on masusta löytynyt toinen pienokainen...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin jo aavistellut, että jotain erilaista tässä raskaudessa on aiempiin verrattuna, koska olo oli todella kehno. Aiemmat raskaudet ovat olleet lähes " oireettomia" . Laitoin huonon olon kuitenkin väsymyksen piikkiin, joten kyllä kaksosraskaus melkoisena yllätyksenä tuli.

-pyrytyttö ja vauvelit rv 26+6

Vierailija
2/4 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan alkuraskauden ultraan, kun tuntui, että oli niiiin paha olo ja jotain " erikoista tekeillä" : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo käynyt np-ultrassa eikä siellä toista sikiötä näkynyt. Alkuraskauden ultran jälkeen ei osattu olla varmoja, että olisko siellä useampaa alkua. Mutta mietityttää hurjasti juuri sen takia, kun itsellä on todella kelju olo... viikkoja vasta 16 ja jo nyt hengästyttää kovasti vaikkei juuri mitään tee ja paino alkoi ihan yhtäkkiä nousemaan hurjaa tahtia. Mutta lienee sitten jotain muuta...

Vierailija
4/4 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin ultrattiin ja kaksihan siellä oli.

Mies kyllä oli jo heti alusta asti sitä mieltä, että tuplat on tulossa. Mikähän etiäinen lie....

Maha alkoi kasvaa paljon nopeammin kuin edellisissä raskauksissa ja jo viikolla 8 ensimmäiset tulivat kyselemään, että saako onnitella.

Pahoinvointia oli alussa yli tuplasti edellisiin raskauksiin verrattuna siksipä minulla ei alkuun paino noussutkaan.

Kyllä sen luulisi tuossa np-ulrassa jo näkyvän, ellei toinen sitten ole piilotelllut niin taitavasti toisen takana.

Kannattaahan noista tuntemuksistasi neuvolassa mainita.

Nuksuli ja masuasukit 24+4