Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaisille ihmisille olette kateellisia?

Vierailija
13.04.2007 |

Mä olen sellaisille, jotka asuu pienessä tai keskisuuressa kaupungissa, missä ihmisillä ei ole kiire, ei ole ruuhkia eikä tarvi istua ruuhkissa aina pari tuntia päivässä. Itse asun Helsingissä ja vihaan tätä kaupunkia.

Toiseksi oon kateellinen ihmisille, jotka osaavat tehdä käsillään jotain. Esim. ostavat kirpparilta jonkin vaatteen ja tekevät siitä oman näköisensä.

Kauniita ja rikkaita ihmisiä kohtaan en tunne mitään..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän lauluäänen ja kädentaitoja. Kadehdin myös hiukan niitä, joilla on selkärankaa elää niin kuin opettavat - siis aidosti. Itselläkin on ihanteita, mutta käytännössä en pysty niitä näköjään toteuttamaan, mukavuudenhaluinen kuin olen.

Vierailija
2/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla kateellinen jollekin, jolla on rahaa, mutta muuten elämä perseestä? :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on perhe, talo ja hyväpalkkainen työ.

Vierailija
4/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni paranisi tähän hetkeen verrattuna merkittävästi!

Haaveilen, että voisin mennä AMK:uun. En voi, koska ei ole varaa ottaa lastenhoitajaa tuntejen ajaksi (työn ohelle). Koska en voi lähteä opiskelemaan, en varmaan koskaan tule pääsemään sen tasoisiin töihin, joihin haluaisin.

Viimeksi jäi tarhmaksu maksamatta, kun rahat loppu kesken.

Olisi kivaa, että voisi välillä matkustella. Olisi kivaa, että voisi päivittää vaatevarastonsa joutumatta vararikkoon ja että voisi heittää niitä 10 v vanhoja haisevia paitoja pois.

Vierailija
5/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni myöntää. T: kahden lapsen yh, joka asuu lastensa kanssa liian pienessä kämpässä ja rahastakin on tiukkaa. Ihanaa olisi, jos olisi kaikkea enemmän, mutta kun ei ole, niin ei ole.

Vierailija
6/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh!

Vierailija
7/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tulot, Suomen ylivoimaisesti arvostetuin ammatti jne..

Vierailija
8/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni täydelliseksi, mutta olen hyvin toimeentuleva, hyvässä asemassa oleva, kivannäköinen, sosiaalinen, hoikka. Sain lapset vaikka lapsettomuudesta vuosia kärsinkin. Ihana talo, ihana mies. Kaikki hyvin toistaiseksi.

En ole koskaan kadehtinut ketään. Osaan reilusti kehua muita naisia, kauniita naisia, menestyneitä naisia, myös mieheni kuullen. Ystäväpiirissäni on miljonäärejä ja tiedän, että jos itse olisin yhtä rikas, käyttäisin rahaa todella paljon elämän helpottamiseen: kodinhoitaja, kauneushoitoja, henkilökohtainen valmentaja jne. Satsaisin kaikkeen sellaiseen mutta silti en ole heille kateellinen vaan haaveilen. Toki joitakin noista voin elämässäni toteuttaakin ihan hyvin, mutta en sentään elää superrikkaiden lailla.

Monet ystävistäni ihmettelevät, kun en kadehdi ketään. Onko sekin outoa, en tiedä? Mutta olen jo varhain määritellyt elämälleni suunnan haastavan lapsuuden keskellä ja kaikki toiveeni ovat toteutuneet hankaluuksien jälkeen. Olen onnellinen. Suurin syy siihen on terveys ja läheiseni.

Vierailija
9/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain puhuttua itselleni järkeä. Olen ystäväni puolesta oikeasti onnellinen! Kateus tuntuu musta ainakin kauhealta, se tukahduttaa ja ahdistaa! Onneksi tunnen sitä vain harvoin..

Vierailija
10/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin tyytyväinen omaan elämääni ja itseeni :)

Vierailija
11/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jotka ovat saaneet sen tekemättä yhtään mitään. Kyllä uskon että muuttuisin onnellisemmaksi jos olisi rahaa. Minulle riittäisi sen verran rahaa että olisi varaa ostaa hyvä auto, kerrostaloasunto ja matkustella muutaman kerran vuodessa. En haluaisi edes olla mikään miljonääri.

Vierailija:

uskotteko vakavissanne, että jos saisitte näitä ominaisuuksia itsellenne, olisitte iän kaiken onnellisia ja täydellisiä ihmisiä?

Minusta melkein surkein ihminen maan päällä olisi juuri sellainen, joka on saanut kaiken (raha, omaisuus) tekemättä itse mitään. Ja toisekseen ihminen ei ole oikeasti viehättävä, kaunis, jos ei ole sitä myös sisäpuolelta. Kliseitä ehkä, mutta FAKTAA ja TOTTA.

Vierailija
12/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lista, mutta anoppini on oikeasti hyvä ihminen. Ajattelee aina muita ennen itseään, ei valita mistään, on säästäväinen ja kätevä ihminen. Fiksu ja huumorintajuinenkin vielä. Ihana olla hänelle huomaavainen, kun ei selvästi ole siihen tottunut, kun on tottunut aina muita höösäämään.)

Vierailija
13/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rahaa

- kauneutta

- rinnat

- raskautuu helposti

- ystäviä

- hyvä ja komea mies, joka hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä

- ystävällisyys, hymyilevä (hymiöt)

Vierailija
14/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rikkaasta perheestä ja on viimesen päälle, kämpät, mökit ja luxus-vaatteet. Ei tuossa mitään, mutta kun hän on myös saanut opiskella maailman parhaissa kouluissa ja silti tänäkään päivänä ei tee mitään! Matkustelee vain ja vietelee aikaansa.

Mutta noita kouluttautumisia kahdehdin. Toki tiedän, että hänen elämänsä ei ole yhtä juhlaa omaisuudesta huolimatta. Siinä missä minulla on hieno perhe ja tavallisen ihmisen arki, niin hänellä ei tänäkään päivänä ole sitä oikeata miestä. Ja nekin miehet, joita hänellä on ollut, ovat olleet huonoja tapauksia ja kaverini on täysin kykenemätön sitoutumaan kunnolla.

Toisekseen olen kateellinen niille, joilla on työkuviot selvät. Tietävät siis jo nuoresta pitäen, mitä haluavat tehdä ja mikä on heidän elämänsä työ.

Vierailija
15/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon minäkin pyrin

Vierailija
16/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka on 30-vuotiaina jonkun sortin johtajia

niille, jotka on oikeasti taiteellisia, eikä tällaisia tavallisia ysin piirtäjiä kuten minä

Vierailija
17/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa virikehoitoon vaikka hoitavat pientä vauvaa kotona.

Vierailija
18/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotteko vakavissanne, että jos saisitte näitä ominaisuuksia itsellenne, olisitte iän kaiken onnellisia ja täydellisiä ihmisiä?

Minusta melkein surkein ihminen maan päällä olisi juuri sellainen, joka on saanut kaiken (raha, omaisuus) tekemättä itse mitään. Ja toisekseen ihminen ei ole oikeasti viehättävä, kaunis, jos ei ole sitä myös sisäpuolelta. Kliseitä ehkä, mutta FAKTAA ja TOTTA.

Vierailija
19/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Laiska ja varmaan joku luonnehäiriöinen, kun en voi edes yhtä ohjelmaa tv:stä katsoa tai opiskella(en pystynyt keskittymään koulussa)

Vierailija
20/21 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aina ole kertomassa/vertaamassa kuinka itselle on käynyt. Siinä on minulla vielä kehittämistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän