voisko joku valaista tuota pph:n logiikkaa leikkipuistossa?
Olen siis kotiäiti ja huomannut että meitä katsoo karsaasti niin päiväkotilaiset sekä pph:t. tänäänkin olin menossa kohti leikkipuistoa ja näin että siellä on 2 pph:ta lapsineen ja olin innoissani että saadaan seuraa keinulautaan yms. vempaimiin. noh, tullaan puistoon niin saman tien kummatkin naiset alkaa hoputtaa pahantuulisena että nyt lapset mennään syömään kotiin (kello oli 9.30!!!!!!) ja niskojaan nakellen korjaavat tavarat. Ja tämä ei tosiaan ole eka kerta kun nuo pph:t osoittaa minulle kotiäidille halveksuntansa. MIkä juttu tämä oikein on???
Kommentit (10)
Kyllä siinä helposti menee pienten kanssa se 30min kun ne taapertaa puistosta kotiin, riippuu tietty matkasta. Anoppi antaa lapsille ruoan hiukan ennen klo 11 ja sen jälkeen nukkumaan.
En toki tiedä sitten saattaahan jotkut pph haluta olla " omissa oloissaan" eikä halua että ulkopuoliset tulee " häiritsemään" heidän juoruiluaan.
nyt on alkanut heitäkin näkymään. ois kiva jos lapseni voisi leikkiä muiden lasten kanssa mutta ei vissiin voi :(
t. ap
" meidän reviiri-juttu" Pöhköjän ne on, löytysköhän mitään muuta puistoa, jossa vaikka muita kotiäitejä :)
kohdella lapsia kuin karjaa. Aina joutuu esittämään kun on vieraita aikuisia läsnä. Tämän olen huomannut meidän lähipuiston tädeistä.
ja kiusata muita siellä tms.. Muuten nimittäin kuulostaa aika oudolta..
että voisiko olla että ne kokee että kotiäidit ei pidä että pph:t käy niiden puistossa? kun nehän on kuitenkin " töissä" ja me kotiäidit ei. että jos ne sen takia häipyy heti alta pois. uh en tiedä mutta tosiaan kävi ottaa päähän tänään kun niin iloittiin seurasta ja heti häipyvät vihaisena. t:ap
tuntuu aina kivalta jos ois muitakin lapsia että reipaistuisi meidänkin muksu :) t:ap
Jos he eivät sitten koe että " tuuppaat" lapsen heidän tarkkailtavaksi..
B. heitä ärsyttää, että muut lapset tulevat heidän lasten sekaan, jolloin vahtiminen on vaikeampaa ja ehkä jotkut kotiäidit vain ohimennen jättävät omansakin siihen muiden sekaan hoidettaviksi.
C. ehkä vain tulkitset heidän käytöksensä ja ilmeet väärin?
Voisiko olla vaan, että he haluavat juoruta rauhassa?