Tapan itseni
Kommentit (4)
Tapa itses jo v*tun huomionhakuinen p*ska
Älä tee sitä! Olet arvokas ja tämä vaikea aika menee ohi
No mitä ihmeen väliä sillä enää on haukutaanko?
Mieli Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111
Vierailija kirjoitti:
Sinä et puhu kenellekään täällä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et puhu kenellekään täällä tuolla tavalla.
Suomi on vapaa maa
Ap, olet saanut myös hyviä ja kannustavia kommentteja muissa ketjuissasi. Toimi niiden mukaan!
Tappaisit jo itsesi niin et tekisi näitä turhia keskusteluja
Tsemppiä. Mullakin kävi mielessä. En vaa jaksa enää. Aika monesti ihmiset luulee et halu poistua tästä maailmasta on jokin dramaattinen hetken mielijohde. Mulla se ainakin on se, etten jaksa enää. En vaan jaksa. En jaksa ottaa vastaan uutta tietoa, en jaksa selvitä enää mistään, en jaksa yrittää hallita arkea kun kaikki murenee ympäriltä. Mä en vaan jaksa enää. Tuntuu et kierrokset ja elämät on käytetty ja oikeesti ihan kivaa oli. En vaan ymmärrä miks kaikkien pitäs jaksaa pysyä tässä junassa loppuun asti ja miksi täältä itsensä poistavia säälitään nii paljon. Miksei voi ajatella että ihminen valitsi noin. Hyvä että pääsi pois
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä! Olet arvokas ja tämä vaikea aika menee ohi
Miksi ihmisillä on pakkomielle pakottaa toiset elämään? Mihin toi perustuu?
jos kaikki elämässä on mennyt.. mitähän vtun arvokasta siinä on? Jos ei vaan halua tai jaksa enää. Miksi ei saa tehdä sitä päätöstä ettei halua elää enää? Mua ottaa aivan sairaasti päähän tuo arvokkuuden hokeminen. Mä olen kärpäsen paska universumissa. Ihmiset unohtaisi mun kuoleman ehkä 3-5 vuodessa. Se siitä
You go girl. You can do it. Mä uskon sun kykyihin.
Jos Ap sä oikeesti tappaisit itsesi niin et sä tekisi siitä tänne turhia keskusteluja
Miksi olette noin ilkeitä mulle😔😔😔
En jaksa vastata kun mua haukutaan niin paljon😔
Armoa ei tunneta!
Vihaisin terveisin,
Dr.öÖH