Työtön, nyt on aika tarttua itseään niskasta kiinni ja mennä töihin, työvoimapula on valtava tällä hetkellä.
Kommentit (13)
Mene töihin ja tee itselles eutanasia!
Kannattaa tilaisuus käyttää hyväksi nyt, kun työtä on enemmän tarjolla kuin aikoihin.
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Ei auta. Ei se tee mua 100 % työkykyiseksi. Sairaus on parantumaton.
50+
Ei muuten oo,yt alko meijän alalla.T.Telineasentaja.
Hämmentävä juttu, mutta Helsingissä enemmän ja enemmä palvelualalla työntekijä on maahanmuuttaja. Suomalaisia työttömiä ei tunni duunit kiinnostavan, jos ohi ajaa työhaastatteluissa pari vuotta sitten tänne muuttaneet ihmiset!
Mene sinä ensin, aloittaja.
Ensimmäistä kertaa keski-ikäisenä setämiehenä.
Työnantaja, nyt on aika tarttua itseään niskasta kiinni ja palkata työttömiä eikä vain työpaikan vaihtajia, työttömyys on valtava tällä hetkellä.
Ei täällä mitään työttömiä ole! Ei yhtään työtöntä! Ei varsinkaan pitkäaikaistyöttömiä!
Kyllä reipas ja rehellinen aina töitä löytää.
Kuka ei työtä tee, ei syömäänkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja, nyt on aika tarttua itseään niskasta kiinni ja palkata työttömiä eikä vain työpaikan vaihtajia, työttömyys on valtava tällä hetkellä.
Ja antaa mahdollisuus vastavalmistuneelle nuorelle tai alanvaihtajalle, vaikka he eivät hyväveliverkostoon, sukuun tai hihhulilahkoon kuuluisikaan eikä kokemustakaan olisi ehtinyt kertyä.
Ei auta, kun persujen esim. Sebun Suomeen tuomat palkintovaimo n e e k e r i t vie työt.
Virolaiset,puolalaiset,leittualaisen jne vie suomalaisten työt!
Eipä tunnu olevan, kun työkkäri eilen alensi mun työnhakuvelvoitetta. Tarvii hakea vaan kahta paikkaa kuukaudessa. Virkailija itse ehdotti tätä, kun kuulemma työpaikkoja ei vaan ole.
Ime persettä