5 viikkoa ilman sokeria. Paino pudonnut 10 kg.
Olin addiktoitunut sokeriin. Oikein ahmin välillä ja tuli tosi paska olo tietenkin siitä.
Viiden viikon aikana olen syönyt pelkästään lihaa, kasviksia, rasvaa, juustoja. 10 kiloa lähtenyt. Jatkuu.
Kommentit (33)
Hienoa!
Oon ollut vuoden sisään vähän väliä "sokerittomalla". Karkit, suklaa jne ei maistu enää edes. Oon kuitenkin myös lihonut 😑
Oon kai sit mässäillyt esim pähkinöitä ja taateleita ja perus ruokaa + leipää liiallisia määriä. Syömishäiriötausta vielä vaikeuttaa, oon luullut että syön ihan kohtuudella niinkuin muutkin.
Miksi kaikkia kannustetaan aina valheellisesti. En ala leikkimään että olen joku onnistuja ! Sinä AP tiesit alussa jo että onnistut .. siks uskalsit yrittää
Tässä pitäis leikkiä jotain mukavaa ja olla aah aah kaikista ihmisistä tykkään.. nää mukavathan on suurimpia valehtelijoita. Kannustavat valheellisesti.. jos ei ole mtn taetta onnistua miksi yrittäisin???? Mitä mukavaa se on kun jatkuvasti epäonnistuu. Ennemmin kaivaa kuopan ja kuolee sinne. En mä jaksa tätä yritä yritä yritä mutta turhaan paskaa . Palkinnot on jo etukäteen jaettu . Ja forsby jatkaa virnettään
Olin kuukauden syömättä sokeria ja paino tippui 700gr. No, indeksin mukaan olen normaalipainon alarajoilla joten ehkä siinä on syy mikei tuon enempää lähtenyt.
Tässäkö pitäis onnitella onnea ikuinen voittaja !?? Jos lähtee kannustaan muita niin sittenkö varmasti 100 varmasti itsekin onnistuu ???? Vaikka kuinka valehtelisi?
No hän onnistui koska on kaunis.. oikeasti .. hänelle ei siitä valehdella.!!!!! Ikuinen voittaja!!!! En sais siitäkään mitään vaikka olisin onnellinen tuon puolesta . Ei en sais mitään .se on aina multa pois kun joku onnistuu. Aina joka kerta
Sä olet joku liikuntaa rakastava varmaan sitten AP ?? Eikö niin ????? Sulla mitään pahalta tuntunut. Helppoa se oli. Ne jotka onnistuu ei tunne mtn
Haahahhahahajajqjajajajsjajjwjs kukaan ei enää onnittele !!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sokerihimo kadonnut?
No ekat viikot oli ihan hiton vaikeita. Itku meinas välillä tulla kun onhan tää aika sitkeä riippuvuus ja vieläpä yleisesti aika hyväksytty sekä aliarvioitu. Sitten rupesi helpottamaan eikä tee mieli päivittäin. Pms-oireiden aikaan tekee kyllä mieli voimakkaasti mutta muuten jo paljon helpompaa. Ap
Loistava alku sulla! Onnittelut! Olen myös tälläinen joka menkkakautena sortuu makeaan kun hormonit menee sekaisin. Silloin syön yleensä suklaata kahtena ekana päivänä. Muuten olen myös sokerittomalla loppukuun. Nykyisin ihan kaikki ruoka pitää tehdä itse jos haluaa kaikesta sokerista eroon. Sitä sokeria kun tungetaan ihan joka paikkaa ja ruokaan vaikka kyseessä ei olisikaan makea herkku.
Miten teillä pää kestää aina tehdä ruoka itse? Mä toivon vaan kuolemaa. Koska mä olin normaalipainoisenakin ruma. Vain jotkut toiset rumat kiinnostui. Toivon ennen aikaista kuolemaa. Ei mun pää kestä että pitäis ulkoisesti rumana elää ja kituuttaa ..
Mä en onnistuisi mä olisin jo tappanut ihmisiä .. mä en kestä mtn joka on mulle epämukavuutta.. ne on ne kauniit vaan jotka onnistuu!!!