Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"vuoden 2007 jälkeen syntyneillä on oikeus selvittää sukusolun lahjoittajan henkilöllisyys" Eli ensi vuonna ensimmäiset lahjasolulapset

Vierailija
07.10.2025 |

alkavat etsiskellä biologista taustaansa.

Toki jotkut vanhemmat ovat saattaneet salata koko asian. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy miksi itseltä jäi luovutus lopulta toteuttamatta. Olisin kovin mielelläni luovuttanut munasoluja ja hakeuduin klinikallekkin, mutta asiaa selvitellessä tuli sitten tämä esille ja näin jäi mun osalta sit siihen. Täysin anonyyminä olisin mielelläni auttanut, mutten todellakaan halua ottaa riskiä että 18 vuoden päästä minuun otettaisi yhteyttä... En tiedä miksi, enkä tarkemmin osaa nimetä syytä tälle, mutta näin mä vaan koin tuon täytenä esteenä ja koen edelleen. No, pysyn verenluovuttamisessa, ei ole pelkoa että joku päivä se plasmapussi soittaa ovikelloa ja haluaa jutella. 

Vierailija
2/3 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut munasoluja kolmesti. Yhtään ei haittaa jos ovelle tulee joku tyyppi joku päivä, mielelläni tarjoan kahvit ja tutustun. Itselläni on neljä lasta ja muutenkin iso perhe, kyllä meihin saa tutustua jos se kiinnostaa. Enkä ole jäänyt miettimään, tuliko maailmaan mun jälkeläisiä tai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kaipaa jossakin vaiheessa elämäänsä omia biologisia lähtökohtiaan.

Voi olla tuskallista, koko elämään vaikuttava asia jos ei tiedä kuka on ja kenen lapsi.

Paperilla voidaan merkitä jonkun lapseksi mut hei, ei se riitä, jokainen haluaa totuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä