Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lihoiko miehesi sen jälkeen, kun aloitte seurustella?

Vierailija
13.04.2007 |

Minun lihoi 15 kg parissa vuodessa. Onneksi laihdutti niistä 10 pois.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liho millään,vaikka syö suklaata joka päivä ja juo olutta.

Mutta se liikkuu 8 tuntia päivässä.

Vierailija
2/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli noin 82kg kun tapasimme (1,82 pitkä). Nyt hän on lähemmäs 90kg... Ja tuo muutos tapahtui noin 3-4 kk aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pääsiköhän paremmille ruuille?

Vierailija
4/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas karkkien napostelun sijaan aloin syödä säännöllisesti terveellistä ruokaa (mutten niin paljon kuin mies!).

Vierailija
5/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: lopetti urheiluharrastuksensa. Tää on ihan yleinen ilmiö miesten parissa, että luovutaan muista harrastuksista, kun aletaan seurustelemaan (ainakin mun kanssa! :) ). Mua jurppii tämä jonkun verran, mutta onneksi mies vain lihoi, eikä luopunut kaikesta elämästään ja syyttänyt siitä sitten mua, kuten exäni!

Vierailija
6/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvässä kunnossa jo vuosia.

Vierailija
7/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kihlaus, naimisiimeno ja lapset saaneet aikaan lihomista. ;)

Mieheni on ns. luonnostaan pitkä, hoikka ja atleettinen.

Syö kyllä paljon, ja välillä voi syödä hyvin epäterveellisestikin (esim. viikonloppuun kuuluu iltamyöhään se iso sipsipussi yhdelstä istumalta yms.!!! Itse jos vetäisisin sellaisen joka viikonloppu, niin hyvänen aika...) Mutta hän tekee fyysisesti todella raskasta työtä, joten kuluttaa kaiken ylimääräisen siinä ja kasvattaa samalla kuntoa.

Ja viikolla hän kyllä syö ihanteellisesti; terveellistä ja monipuolista perusruokaa.

Oluttakin juo sen 2-3 pulloa viikonloppuna saunakaljana.

Ja viralliset kännit vetää vain n. 4kertaa vuodessa.

Eipä siis tuolla elämäntyylillä liho! :)

Kun taas tämä rouva... raskaus ei tuonut kilon kiloa (kun olin töissä), ja kunto oli loistava. Mutta kotiäitivuodet on ne, jotka lihottaa; jääkaapilta tulee napsittua vähän väliä vaikka mitä. Liian helppoa! Jos olisin töissä, niin tuskimpa olisi tullut liikakiloja. :(

Vaikka sitä kotona ollessaan ulkoilee päivittäin, käy kävelyllä, niin ei se riitä liikunnaksi, etenkään jos koko ajan tulee napsittua jotain.

Esikoisen syntymän jälkeen lihoi vuodessa 15kg!!!! :O

Seuraavan vupden aikana sain karistettua kilot pois, ja nyt odotan toista ja saakin olla todella tarkkana mitä syö, ettei kilot tule jo raskausaikana takaisin.

Kantapään kautta oppineena; synnytyksen jälkeen on pidettävä suu supussa kaikista herkuista ja ylimääräiseltä syömiseltä.

Vierailija
8/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihonut. Siitä saikin kuulla vihjailuja. Että saakohan ruokaa lainkaan ;)

Vierailija
9/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laiskistunut. Eikä ole kyse mun laittamasta ruoasta, vaan älyttömästä herkuttelusta ja sohvalla löhkäämisestä :(

Vierailija
10/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ja mistä kumman syystä? samaa ruokaa popsitaan mutta en minä vaan liho..

Vierailija
11/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikanaan käytti rahansa tupakkaan ja ei ollut kauheasti rahaa ruokaan -> oli laiha, varmaan 75-kiloinen. Nyt neljässä vuodessa lihonut 110-kiloiseksi... Lopetti siis tupakanpolton, ja lisäksi nyt on rahaa ruokaankin. Eikä liiku.

Vierailija
12/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten pikkuhiljaa lihoi vuosien saatossa kunnes alkuvuonna tajusi painavansa 103kg ja rupesi pudottamaan painoa. Nyt on 15kg jo hoikempi.

Vierailija
13/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti hyvältä ja sai naisen nalkkiin. 5v ja kaikki kilot oli tullut takaisin. Lopetti liikunnan ja normaalin syömisen (terveellisen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi