Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdotko laihtua 5,7 kg 3 päivässä? Näin helppoa se on!

Vierailija
06.10.2025 |

Tutkimuksen mukaan 3 päivän vesipaaston aikana ihmiset laihtui keskimäärin 5,7 kg. Menetetty lihasmassa tuli takaisin 3 päivän syömisen aikana lähes kokonaan, mutta kaikki menetetty rasva pysyi poissa. Vesipastolla havaittiin muitakin terveysvaikutuksia, joten kannattaa kokeilla! 

https://www.menshealth.com/uk/nutrition/a60159221/7-day-water-fasting/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä saa puhua vesipaastosta. Aina poistetaan. Se on kielletty aihe. Joitain todella hiertää se.

Vierailija
2/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän paastot sopii hyvin aloittelijoille. Edistyneempien kannattaa paastota kerralla pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tähän.

Vierailija
4/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaastot on ihan parhaita. Niihin voi totutella juomalla aluksi yrttiteetä paaston aikana ja lisäämällä veteen elektrolyyttijuomajauhetta.

Vierailija
5/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko tähän.

Kukaan ei pakota sinua uskomaan tieteellisiin tutkimuksiin. Saat uskoa vapaasti vaikka yksisarvishoitoihin jos tahdot.

Vierailija
6/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten molskautat pönttöön oikein ison kakan 🤤

Toimii 👍🏻

- 3,5 kg

Vierailija
7/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut normaalilla tavalla. Dietit ei hyödytä. Pitää tehdä pysyviä muutoksia.

Vierailija
8/8 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa artikkelissa sanotaan että vesipaasto kestää 7 päivää. Ei eritelty että kuinka paljon tuosta pudotetusta 5,7 kg:sta on lihasta ja kuinka paljon rasvamassaa.

Ilman liikuntaa (jota tuskin voi oikein harrastaa kun ei saa ruuasta energiaa) energiakulutus on n. 2000-3000 kcal päivässä, otetaan siis tähän laskentaan vaikka 2500 kcal päiväkulutus. Se meinaisi viikossa 17500 kulutettua kaloriaa, joka vastaa n. 2,5 kg rasvaa.

Eli viikon vesipaastolla saat poltettua 2,5 kg rasvaa. Paasto varmasti on välillä ihan hyvää ihmiselle, mutta noin pienen rasvamäärän pudottamiseen voisi ihan hyvin jatkaa normielämää lisäten vain hieman liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi