Miksi et katso yhtään minkä näköisenä lähdet ovesta ulos?
Eikö oikeasti haittaa, että collarit roikkuu takapuolesta ja hiukset on likaiset?
Kommentit (44)
"Jokohan hellu ymmärtäisi, että on tehnyt itsestään valtakunnan pellen. Tämä äiti on teoillaan kyllä pilannut lastensa elämän. En pystyisi ikinä antamaan äidilleni anteeksi, jos hän olisi toiminut hellun tavoin."
Ja toisia häiritsee, jos laittautuu. Itse olen saanut enemmän kommentteja kyllä laittautumisesta. Hajut on ainoa asia mikä muiden kulkemisissa on itseäni häirinnyt, mutta enpä ole mennyt haukkumaan siitäkään.
Eipähän tuo suuremmin haittaa.
Ammatinkin valitsin osin sillä perusteella että voi näyttää ihan iteltään. Emmä mitään meikkauksia jaksa ja hiukset menee sekaisin kuitenkin.
Kyllä minä aika usein poistun ovesta ulos collareissa koska ne on yhdet yleisimmistä housuista mitä käytän.
Jos ihmisten ilmoille menen niin enemmän katson että hiukset on semmoset että kehtaa lähteä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
"Jokohan hellu ymmärtäisi, että on tehnyt itsestään valtakunnan pellen. Tämä äiti on teoillaan kyllä pilannut lastensa elämän. En pystyisi ikinä antamaan äidilleni anteeksi, jos hän olisi toiminut hellun tavoin."
Ei tyhmyydelle oikein mitään voi.
Edes jelena kipper. The Queen of lies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyhmyydelle oikein mitään voi.
Edes jelena kipper. The Queen of lies.
Sehän taisi jälleen kerran filmata itseään kun vietti verkkomekossa helllsinkisä aikaa kesällä.
🤣
Ex"bibi"tionisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on niin ylikireät kriteerit toisten ulkonäölle? Edes Ranskan hovissa ei oltu näin vaativia joskus 300 vuotta sitten. Löysää pipoasi.
Nykyihmiseltä lentäisi oksu Ranskan hovissa 300 vuotta sitten. Päässä haudottiin likaisia peruukkeja ja täitä, hajuvettä ehkä oli mutta sitä lontrattiin likaiselle iholle, kun pesulla käytiin kerran kuukaudessa. Paska haisi ja bala... korjaan cembalo soi. Myrkyllistä lyijyvalkoista käytettiin meikkaukseen jne.
Nytkö teinit ahdistuu jo toisten pukeutumisestakin? Ei ihme, että terapiaan on tunkua :)
Tiedoksi, että sitten kun kasvat aikuiseksi, olet kehittänyt itsellesi sellaisen itsetunnon, ettei muiden mielipiteet hirveästi hetkauta ja voit käydä jopa kaupassa ilman meikkiä ja pi eruverkkareissa.
Teinithän just näkyykin menevän harmaissa collareissa. Ja ne onkin kivat housut näin syksyllä, pehmoiset ja lämpimät.
Likainen tukka ei toki ole kiva, mutta just esim. koiralenkille välttää sekin.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö teinit ahdistuu jo toisten pukeutumisestakin? Ei ihme, että terapiaan on tunkua :)
Tiedoksi, että sitten kun kasvat aikuiseksi, olet kehittänyt itsellesi sellaisen itsetunnon, ettei muiden mielipiteet hirveästi hetkauta ja voit käydä jopa kaupassa ilman meikkiä ja pi eruverkkareissa.
En ole teini ja mun itsetunto on kunnossa. Ihmettelen vaan miten todella moni laiminlyö itseään.
Ap
Katson sen verran, että on jotain vaatetta päällä ja hiukset päässä. Se on oikeastaan parannus, koska minulla oli vaihe, etten lähtenyt ulos lainkaan. Löysin peilstä aina jotain vikaa vaatteista jne. Parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole teini ja mun itsetunto on kunnossa. Ihmettelen vaan miten todella moni laiminlyö itseään.
Ap
lol, se ei ole laiminlyöntiä. On aivan sama mitä rytkyjä on päällä senkin ahne vaatekauppias!
Vierailija kirjoitti:
Pitää pestä ja föönata kuohkeat kiharat, kun lähtee kauppaan tai kusettamaan koiraa. Laittaa housut kivasti ja vyö siihen. Ilahduttaa miehiä.
Vyö ei ole enää trendikästä.
En kyllä ehtisi saamaan mitään elämässä aikaiseksi jos hiuksetkin pitää pestä ennen ulos lähtöä. Juhlat ja työpaikat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Se ei varsinaisesti kuulu sinulle.
Ei kuulu, mutta näkyy. Siitähän tässä oli kyse.
Kävin aamulla yökkäri päällä kaupassa. Ei kiinnosta. :D
Oon nähnyt nuoria, teinejä jotka yöhousut jalassa lähtenyt ulos, miehiä joilla on se lippalakki nurinperin, reikänen, hikinen t paita, lökäpöksyt jalassa, kaiken kruunaa sandaalit/crocsit reikäsillä sukilla:D että on noita pukeutumistyylejä.
Helsinki-Vantaan lentokentällekin menin ihan collegehousuissa ja collegepuserossa.
Kyllä minä usein ihmisten ilmoille menen ihan perusvaatteissa ja usein collegehousuissa.
Yleensä katson enemmän hiuksia että ovat sellaiset että kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
Joskus pukeudun paremmin ja esimerkiksi Kreikan matkalla pukeuduin parempiin vaatteisiin.
Ei haittaa yhtään. Jos sinua haittaa, katso muualle.
En katso, pitäähän sinullakin olla jotain valitettavaa.