Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla sitä alapääkarvoitusta pitäisi " siistiä" ??

Vierailija
13.04.2007 |

Millä välineillä, mistä kohtaa, millaiseen muotoon? En ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa. Ihan peruskolmio, ei kasva napaan eikä reisiin asti. Mies ei ole koskaan syttynyt ajatukselle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä karvoja ainakin ulkoisista häppäreistä.

Vierailija
2/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jotkut tosissaan vinkanneet, että nyppimällä tulee bikinirajasta siisti. Minä sitten ajattelin, että kokeilenpa sitä, kun iho ei oikein tahdo kestää vahausta. Ensimmäinen nyppimiskerta vei tietysti monta tuntia yhteensä. Mutta ajattelin, että kyllä se siitä helpottuu.

Nyt oon muutaman viikon harjoittanut sitä nyppimistä, ja siihen menee ainakin tunti viikossa. Eikä tulos vielä tuolla aikauhrauksella oo mitenkään erityisen siisti. Joten oon kyllä alkanut ihmettelemään, miten teillä muilla perheenäideillä on aikaa laittaa pelkkään nyppimiseen tuntikausia.

Oon sit kuitenkin ajatellut, että useimmilal perheenäideillä ei taida sittenkään olla karvankasvu ihan näin kovaa kuin minulla. Ei ainakaan näiden välkkyjen vinkkien antajilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää en jaksa/koe tarpeelliseksi käyttää aikaa karvoituksen kanssa värkkäämiseen

Vierailija
4/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä höylään (tai joskus kun on aikaa, nypin) kolmion sivuilta ja päältä hajakarvat ja muutenkin liian pitkälle ulottuvan karvoituksen. Sitten höylään häpyhuulet sileiksi niin pitkältä kuin yllän ja uskallan (ryppyreiän ympärille saa höylällä helposti naarmuja.

Terävällä höylällä vastakarvaan saa hyvää jälkeä. Sängen kutina helpottaa muutaman kierroksen jälkeen. Ajeluun käytän suihkusiappuaa, jossa kosteusvoidetta.

Vierailija
5/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metta:(

Vierailija
6/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että jos rupeaa niitä karvoja höyläilemään, ne kasvavat entistä kovemmiksi ja sitten ei enää voi lopettaa. Yksi juttu on sektioarpi, joka nyt jää niin kivasti sinne puskaan piiloon. En haluaisi ohentaa niin, että se tulee näkyviin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi