Ostin Vintedistä kalliin vaatteen joka paljastuikin sheinin rytkyksi!!
Löysin ihanan mekon Vintedistä, merkkiä ei lukenut eikä tuotelapusta ollut kuvaa, olisi pitänyt siinä vaiheessa hälytyskellot soida. Sitten kun mekko tuli, niin kappas vain kun katsoin tuotelappua, niin siinä luki shein! Mekko maksoi 10 euroa(!) hain mekkoa sheinin sivulta, ja siellä se oli 5 euroa, eli myyjä teki tuplat voittoa huijauksella!
Ja kaiken huippu on vielä se, että rahoja hän ei suostu palauttamaan, ja Vinted ei tee mitään koska kuulemma myyjä ei ole muka tehnyt mitään väärin, kun hän ei ollut kuitenkaan valehdellut merkistä. Kuka korvaa nyt mekon, kun se ei ollut sitä mitä piti? En aio käyttää minkään kiinalaisten halpamerkkien vaatteita. Ei tämä kyllä näin voi mennä, ettäs kehtaavatkin. Nyt oli kyllä niin törkeää että boikottiin meni koko Vinted, ensimmäinen ja myös viimeinen kerta kun ostan tuolta mitään.
Kommentit (27)
Jos merkkiä ei lue, kannattaa se aina kysyä. Jos ei lappuja enää ole kiinni, kysy ostopaikka.
Vinted on vain myyntialusta. Vintedissä on sallittua myydä myös Shein ja Temu tavaraa. Se, ettei siitä ilmoita myynti-ilmoituksessa on tietty hyvien tapojen vastaista, mutta ei laitonta.
Tässä kohtaa pitää itse olla valveutunut. Toiset eivät myöskään vieläkään näe ongelmaa Sheiniltä tai Temusta tilaamisessa ja voivat ajattelemattomuuttaan myydä k.o. tuotteita.
Ja eikös sinulla ostajana ole mahdollisuus palauttaa tuote, ellet ole sitä merkinnyt hyväksytyksi?
En ymmärrä tätä pakettirumbaa , jossa käytettyjä vaatteita siirellään.
En nyt yhtään ymymiksi sä et sitä vaatetta voi käyttää vaikka se onkin Kiinasta. Varmasti keljuttaa joo mutta jos sä siitä tykkäsit aiemmin.
Mä näin joku aika sit siistit lenkkikengät vintedissä ja kyselin lisätietoja kun juoksukenkien pitää oikeasti olla jalkaan sopivat. Siis koko, ominaisuudet, mikä maasto, hengittävyys jne.
Ei vastannut ja googlasin. No ne oli temusta. En mä nyt silti raivostuis myyjälle ja joku ne oli ostanut aika pian. Siistin näköiset popot ja kyllä mä sen hinnan olisin maksanut jos olis ollut ominaisuuksiltaan sopivat ja kestävät.
Kannattaa tosiaan googlata, Google Lens voi paljastaa tärkeitä juttuja tuotteen taustasta.
Samanlainen kokemus.
Ostin Facebook kirppikseltä Ihanan villapaidan hintaan 25 e plus postit.
Kun hain paketin,luki niskalapussa Shein😢.
Tilasin merkki Bella ihanan villakangastakin. Vaaleansinisen, minun rakkain väri. Villaa siis. Kotiin tuli kirjekuori , ei siihen mikään takki sovi ajattelin ja aukaisin.Poyesteristä tehty rätti löytyi.Palautin heti ja sain maksaakin .Nyt odotan jos saan rahat takaisin. Vain palautus maksoi 12 euroa ,siihen takin hinta päälle. Ei koskaan enää.