Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menkat myöhässä?? Raskaustesti näyttää negaa mutta!!!

Vierailija
12.04.2007 |

IKINÄ mulla ei ole ollut menkat myöhässä päivääkään ja nyt on 5 päivää jo??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. suuri stressi, laihduttaminen yms voi heittää kierron persiilleen.

Vierailija
2/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressannut oon tietty mahdollisesta raskautumisesta, ei ole niin toivottu mutta kylläkin tervetullut jos näin olisi.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan suuresti ihmettelen että yhtenä päivänä kun menkat oli 2 päivää myöhässä tiputelin ruskeaa vuotoa aamupäivän mutta se loppui ja nyt siis ei mitään! Paitsi että tosiaan se testi negatiivinen seuraavana päivänä tuosta tiputtelusta?

t. stressaantunut ap

Vierailija
4/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans testi näytti negaa kun oli viisi päivää myöhässä, plussaa sitten kymmenen päivän tienoilla.. (nyt 38+1....)

Vierailija
5/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat raskaudet mulla on näkynyt heti plussana kun menkat on ollut päivänki myöhässä. Nyt oon ihan ihmeissäni koska testi tosiaan näytti selkeää negaa, mutta oireitakin alan jo löytää, palelee, kuvottaa, möykky kurkussa, syöpöttää jne jne..

Ja tuo päivän tiputusvuoto on aik outoa mulla, ei tosiaan normaalia. Jos olis menkat muuten vaan jostain syystä myöhässä niin ei kait tiputtelis yhtä päivää??

Mä olen paniikissa, toisaalta olisin tooosi onnellinen yllätysvauvasta mutta silti hirvittää, olis jo neljäs lapsi meille.

t. ap

Vierailija
6/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä mitenkään säännölliset. Tavallisesti 29-35 päivää, nyt 44. päivä menossa. Olen jo testannut kahdesti negat, mutta paniikki jatkuu. Voiko menkat myöhästyä ihan vain stressistä? Siis raskauspelkostressistä?

Vierailija
7/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/8 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisuliininen:

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän