Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehen ajatus naisesta, joka on halunnut ja saanut lapset jo n. 20-vuotiaana?

Vierailija
05.10.2025 |

Jos olet mies ja kuulet, että joku nainen on saanut lapsensa esim. 18-22v. iässä, ajatteletko asiasta sen kummemmin mitään? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys liittyen aiheeseen, että moni mies haluaisi kuitenkin melko "puhtoisen naisen" ilman hirveää liutaa s.kumppaneita.

Jos nainen menee nuorena naimisiin ja tekee lapsensa myös nuorena ja pysyy suhteessaan, eikö häntä luulisi katsottavan ylöspäin?

Eli ideaalinainen? 

Ei kukaan yh-äiti ole ideaalinen, olipa sillä 1 tai 200 s.kumppania.

Kuka puhui yh:sta..? 

Vierailija
22/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitkäaikainen aviomieheni oli aikanaan ihan tyytyväinen, että olin ollut nuorena naimisissa ja jo äiti. Minä epäilin, hän ei. 20 vuotta myöhemmin minäkään en enää epäile, kyllä se tosissaan oli.

Vierailija
24/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lapset kannattaa tehdä jos vain mahdollista. Nuorena jaksaa paremmin ja alle 25-vuotiaat ovat itsekin vielä hiukan lapsia, joten lapsen kanssa leikkiminenkin on sangen luonnollista.

Sain kaksi ensimmäistä lastani ollessani alle 25 ja kolmannen kun olin 39. Ensimmäiset 7-8 vuotta olivat nuorimmaisen kanssa selvästi raskaampia kuin kahden ensimmäisen. Sitten alkoi helpottumaan kun lapsi oli kasvanut ja kehittynyt tarpeeksi.

- n55v

Vierailija
25/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys liittyen aiheeseen, että moni mies haluaisi kuitenkin melko "puhtoisen naisen" ilman hirveää liutaa s.kumppaneita.

Jos nainen menee nuorena naimisiin ja tekee lapsensa myös nuorena ja pysyy suhteessaan, eikö häntä luulisi katsottavan ylöspäin?

Eli ideaalinainen? 

Parikymppiseksi mennessä ehtii vaikka ja mitä, eikä aloituksessa puhuta mitään avioliitosta.

No on se nyt varmaan aika eri juttu, jos on jotain teini-iän säätöä ennen nuorena aloitettua parisuhdetta (johon lapset syntyy) kuin että olisi jakanut toosaa Tinderissä vaikka ikävuodet 20-30. :D

Teinit jakaa sitä toosaa ihan kuin vanhemmatkin. Ihan samanlaista HC-meininkiä se on kuin myöhemminkin, ellei pahempaa, vai luuletko, että vähän vaan p

Jos aloittaa suhteen tulevan lapsensa isän kanssa esim. 16-18-vuotiaana niin tuskinpa siinä kovin iso body count ehtii kertyä ennen sitä. Moni on ekaa kertaa sängyssäkin varmaan vasta 16v.

Jos on ihan normaali tyttö. 

Vierailija
26/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v mennessäni naimisiin ja 22v minulla oli kaksi lasta. Oli myös vakituinen työpaikka.

Lasten ollessa pieniä puoliso kuoli, jäin nuorena leskeksi. 

Olen opiskellut itselleni ammatin (5vuoden ajan opiskelua)

Vierailija
27/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen varmaan pitää lapsista ja äitiydestä ja on luonteva äidin roolissa. 

Vierailija
28/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on joko vahinko tai tekosyy minkä takia nainen ei ole hakeutunut töihin tai opiskeluun. Tai sitten se lapsi on vain välinen jolla kirotetään miestä tekemään niin kuin nainen haluaa

Onko opiskelemaan ja töihin siis joku ikäraja vai miksi nuori äiti ei voi edetä elämässään kuten muutkin?

Vierailija
29/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet toivovat, että nainen olisi mahdollisimman vähän "käytetty" ja omistautunut perheelleen niin eikö tuollainen nainen ole ihan täysi kymppi.

Nuorena naimisiin ja lastentekoon.Ei ehdi edes deittailuun tutustua, jos noin nuorena aloittaa perhearjen.

Vierailija
30/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet toivovat, että nainen olisi mahdollisimman vähän "käytetty" ja omistautunut perheelleen niin eikö tuollainen nainen ole ihan täysi kymppi.

Nuorena naimisiin ja lastentekoon.Ei ehdi edes deittailuun tutustua, jos noin nuorena aloittaa perhearjen.

Vierailija
31/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiennyt jo nuorena, mitä haluaa  ja edistänyt haaveitaan 👍

Vierailija
32/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat yli 47 vuotiaita landeja jotka tulleet etelään lähihoitajan koulutuksen perässä. Katkeria ämmiä nykyään.

Vierailija
33/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehtinyt sinkkuilemaan ja paneskelemaan puolen kaupungin miesten kanssa. Ei ole entisiä vastaantulemassa joka suunnalta. Tuossa tapauksessahan naisella on ollut hyvin todennäköisesti vain se yksi kumppani se lapsen isä. Joten luulisin, että olisi kaikkien miesten unelma.

Vierailija
34/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulee epäakateeminen vaikutelma kyseisen tiedon pohjalta. Herää kysymys onko nainen joutunut yläkoulun jälkeen amikseen. Yliopistolta en muista ketään tuossa iässä raskaaksi tullutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi