Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita alkanut ärsyttää ADHD sitä ja ADHD tätä

Vierailija
05.10.2025 |

Joka toisella on nykyään ADHD. 

Sitten nämä diagnoosin saaneet tekevät jatkuvalla syötöllä videoita siitä mitä tämä oletettu ADHD aiheuttaa.

Ihan normaalitkin asiat kuten uteliaisuus ja tiedonjano on nykyään joku ADHD piirre. 

Neurotyypilliset tekee ihan samoja asioita. 

Itselläkin on varmaan ADHD, ainakin näiden videoiden perusteella. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperfokus supervoimana. 

Kyllä neurotyypillisetkin hyperfokusoituvat mielenkiintoisiksi kokemiinsa asioihin. 

Vierailija
2/6 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hakeudu tutkimuksiin, ku varmaan onki! Mun äijällä ainakin menee hermot kun on ilmiselvä  diagnosoimaton adhd. Ei sitten kestä kuunnella minun juttuja ja on kateellinen lääkkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän joo. Sit kun he vielä toitottaa olevansa niin omituisia ja erikoisia.

Onhan se toisaalta hyvä että näitä hoidetaan mutta niin... Niin. Ja sit kun perseillään niin aina perustellaan "kun mulla on se ADHD" ja tietenkin kun "et sä ymmärrä".

Just. Mäkin olen oppikirjaesinerkki ADD-tytöstä ja sitä on nuoremmassa suvussa diagnosoitu paljon mutta koitan mä silti elää kuten ihminen enkä pidä itseäni niin ja niin outona ja uniikkina.

Vierailija
4/6 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää todellakin kun joka paikasta tursuaa adhd:Ta (ihan sama mikä aihe, niin liika on liikaa) , mutta tiiäks mitä ap? Sun aloitus on sitä samaa p*skaa, kuin mistä mussutat täällä..

Ei mul muuta

Vierailija
5/6 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa on noista on täysiä narsisteja, ei se mikään ADHD oo silloin kun ADHD on pelkkä perustelu toimia niinkuin toimii, ilman että tarvitsee muuttaa omaa käytöstä.

Vierailija
6/6 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän joo. Sit kun he vielä toitottaa olevansa niin omituisia ja erikoisia.

Onhan se toisaalta hyvä että näitä hoidetaan mutta niin... Niin. Ja sit kun perseillään niin aina perustellaan "kun mulla on se ADHD" ja tietenkin kun "et sä ymmärrä".

Just. Mäkin olen oppikirjaesinerkki ADD-tytöstä ja sitä on nuoremmassa suvussa diagnosoitu paljon mutta koitan mä silti elää kuten ihminen enkä pidä itseäni niin ja niin outona ja uniikkina.

Sulle ei oo varmaan ne oireet sit aiheuttanut huonoa itsetuntoa ja vihaa itseä kohtaan? Siksi diagnoosin jälkeen ovat tuollaisia kun yrittävät keksiä itsestään jotain positiivisia puolia jatkuvan negatiivisen omapuheen tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi