Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinttynyt lika pois pyyhkeistä?

12.04.2007 |

Eli värillisiin käsipyyhkeisiin on ikävästi päässyt pinttymään likaa, milläköhän konstilla pinttyneet kohdat saisi taas puhtaiksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www .vanish .fi/

Vierailija
2/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese pyyhkeet 90 asteessa. Itse sain tuolla konstilla käsipyyhkeet puhtaiksi ja pesenkin ne nykyään ysikympissä. Tarkasta, että pesuaine on myös 90 asteeseen tarkoitettu, kaikki eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, jos joku vielä keksisi jotain tehokkaampaa kikkaa. Nämä kaksi ( Vanish ja pesu 90 C:ssä ) on nyt kokeiltu, mutta käsipyyhkeet on vaan edelleen likaiset. Lapset pesevät kätensä hutaisten ja pyyhkivät suurimmat liat pyyhkeeseen, vaikka kuinka asiasta naputtaa. Pesen käsipyyhkeet kerran pari viikossa, eikä viime kesänä vastaavaa ongelmaa ollut. Epäilin jo konettakin, että lämmittääkö se vettä ollenkaan, mutta kyllä luukku on pesun aikana kuuma. Siis mikä ihme avuksi?

Vierailija
4/6 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin olen pojan vaatteista saanut ruokatahrat (tahrat ovat olleet myös vanhojakin, pari paitaa jopa kirpparilta) pois, kun olen liottanut niitä päivän ensin ämpärissä missä on ollut kaksi lusikallista Vanish jauhetta. Näinhän ei kyllä lue käyttöohjeissa mutta eipä nuo paidat ole menneet miksikään....

Mitä pesuainetta käytät? Omo Color sisältää entsyymejä ja yleensä tehoavat likaan kuin likaan...

Vierailija
5/6 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sitten voisi tietty kokeilla etikkalla taikka ruokasoodalla pesua....

Joko hiero etikkaa suoraan pyyhkeisiin ja pese tavallisesti tai sitten laita desi etikkaa ämpäriin ja haaleaa vettä (ei kuumaa, etikka teho laskee).

Ruokasoodasta voi tehdä sellainen " töhnän" mitä laitat tarhojen päälle, taikka sitten vettä ja ämpäriin. Suhteista ei osaa sanoa, mutta ovat nuo myrkyttömiä vaihtoehtoja...jossain luki ruokasoodan kohdalla kolme ruokalusikallista/litra...

Kannattaa antaa vaikuttaa vähän aikaa 2h ennenkuin laittaa koneeseen

Vierailija
6/6 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita täytyy vielä kokeilla. Pyyhkeet ovat kuitenkin laadukkaita Finlaysoneita, enkä haluaisi niistä helpolla luopua. Liotin pyyhkeitä vuorokauden vedessä, missä oli mitallinen Vanish-jauhetta ja pesin sitten 90 C:ssa ja tosiaan tahrat pysyivät. Olen käyttänyt Bio Luvilia, mutta nyt ostinkin jo Omo Regularia, jos se nyt tehoisi paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi