Ylipainoiset, mitä syötte päivässä?
Itse syön todella huonosti vaikka olenkin normaalipainoinen. Mutta syön vain kerran päivässä lämpimän aterian, niin kiinnostaa millaiset tottumukset hieman tai tosi paljon ylipainoisilla on?
Kommentit (4)
Yritän muistaa syödä aamiaisen. Lounaan syön aika myöhään. Silloin harvoin kun olen työpaikalla niin se on runsas työmaaruokalan lounas. Etänä se on usein vain pari perunaa ja ehkä joku 200g jotain lihaa mitä tein eilen. Sitten illalliseksi teen paljon salaattia ja taas jotain kotiruokaa.
2 lautasellista kaurapuuroa ja 8 kananmunaa aamulla. Lounas kebab. Päivällinen 500g lohta ja perunoita. Illallinen rahkaa.
Syön aamupalan, 2 lämmintä ateriaa ja iltapalaksi yleensä ruisleipää. Syy sille miksi painoa on tullut on napostelu ja ilmeisesti se on yksi yleisimmistä syistä miksi ihmiset lihovat, ei niinkään se "ruoka". Lisäksi tietysti jos käyttää paljon kastikkeita tai majoneeseja ruokansa kanssa niin ne kerryttää kaloreita.
En mikään jättilihava ole mutta painoa tullut tänä vuonna pari kiloa.
Tänään olen syönyt yhden palan pitsaa, se mahtui siis leipä lautaselle. Ja 5 kuppia kahvia.