Suomeen hyökätään sisältäpäin:venäläisten erikoisjoukkoja havaittu Suomessa
Kansalaisia kehotetaan ilmoittamaan havainnoistaan poliisille, supo:on tai Puolustusvoimiin.
Kommentit (89)
Suomessa on kiinnitetty huomiota vain raja-aitoihin eikä ole tajuttu, että tänne on tullut jo paljon nuoria miehiä venäjän erikoisjoukkoina!
Ollos huoleton, Petteri Levillä on.
No ei ole virallisesti havaittu.
Joku ex-sotilas vain väittää nähneensä niitä, ilman todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo pitkä keskustelu ollut tänä aamuna tällä palstalla. Onko se poistettu?
Mitä väliä. Etkö tiedä palstan logiikkaa, kuuluu tehdä kymmeniä aloituksia kun on alkuun päästy.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinenhän on veli meidän oman sanontamme mukaan.
Ukraina piti Venäjää sukulaiskansana. Tuskin pitää sotarikollisia enää muuna kuin roskana.
muistakaa infota vauva palstaa myös
Suomessa on paljon yksityisiä käsiaseita. Säästetään poliisin työtä ja hoidellaan erikoisjoukot itse ja kuopataan suohon.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan tonttu, mä sotken sut suohon.
Jo 2014 kiinnitin huomiota Helsingissä käydessäni. Silloin vielä vitsailin asiasta koska Ukrainan tilanne oli tuore, eikä tilanteen vakavuus ollut minulle vielä valjennut. Näitä erikoismiehiä on ihan varmasti joka ikisessä Venäjän naapurivaltiossa ainakin Euroopan puolella.
Kävin kääntämässä takapihan kiven ja katsoin alta. Ei näkynyt ketään.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011478102.html
"Venäläisten muuttoliike Suomeen ei ole pysähtynyt: Venäjältä hakeudutaan Suomeen etenkin työn ja opiskeluiden perässä.
Maahanmuuttoviraston mukaan tänä vuonna heinäkuuhun mennessä oli myönnetty oleskelulupa opiskelun perusteella 355 venäläiselle. Työperusteinen oleskelulupa on puolestaan myönnetty 300 venäläiselle. "
Täällä päin olen nähnyt kun ilmeisesti Venäjää puhuvat miehet on hakeneet tavaraa ser jätteestä. Ilmeisesti etsivät komponentteja, joita ei Venäjälle enää viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Asiantuntijan mukaan suomalainen vastatiedustelun kokenut reserviläinen tunnisti pari vuotta sitten ainakin kuusi Venäjän erikoisjoukkojen miestä eräässä uimahallissa Etelä-Suomessa. Hän näki selvästi samaan porukkaan kuuluvat miehet ainakin kolme kertaa. Joka kerralla uimahallissa oli ollut eri parivaljakko."
Eli perustuu yhden ihmisen havaintoihin ilman todisteita.
1. Kukaan ei muista naaman perusteella kaikkia Venäjän erikoisjoukkojen miehiä.
2. Niitä ei voi tunnistaa minkään muun perusteella erikoisjoukkojen miehiksi.
En sano, etteivätkö voi olla niitä, mutta todisteita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kiinnitetty huomiota vain raja-aitoihin eikä ole tajuttu, että tänne on tullut jo paljon nuoria miehiä venäjän erikoisjoukkoina!
Ja ne pyörii tinderissä, ja vie meidän naiset. Perkele🤬🤬
Nyt naiset tarkkana myös treffipalveluissa tai on vihollinen vuoteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Asiantuntijan mukaan suomalainen vastatiedustelun kokenut reserviläinen tunnisti pari vuotta sitten ainakin kuusi Venäjän erikoisjoukkojen miestä eräässä uimahallissa Etelä-Suomessa. Hän näki selvästi samaan porukkaan kuuluvat miehet ainakin kolme kertaa. Joka kerralla uimahallissa oli ollut eri parivaljakko."
Eli perustuu yhden ihmisen havaintoihin ilman todisteita.
1. Kukaan ei muista naaman perusteella kaikkia Venäjän erikoisjoukkojen miehiä.
Entäs hajun perusteella?
Tästä on jo pitkä keskustelu ollut tänä aamuna tällä palstalla. Onko se poistettu?