Vieläkö Riikka Purra huutelee, että menkää töihin? Joka päivä tulee keskimäärin 100 uutta työtöntä.
Kommentit (396)
Suomessa on huutava työvoimapula ja maahanmuuttoa tarvitaan, koska se poistaa työttömyyden. Näin olen käsittänyt lehtiuutisten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on huutava työvoimapula ja maahanmuuttoa tarvitaan, koska se poistaa työttömyyden. Näin olen käsittänyt lehtiuutisten perusteella.
Ainakin pätevistä poliitikoista on huutava pula.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin huutelee, mitä muutakaan se osaa tehdä?
Osaa tehdä huvipuistossa hattarakoneella hattaroita. Sillä pätevöityy hoitamaan Suomen taloutta. Tulokset kyllä on nyt näkyvissä.
Alkaa se huutaminen vähetä kun vei orpon kainalossa suomalaiset TARKKAILULUOKALLE. SAATANA. 👿
Työttömien pitäisi vain sopia jokin töihinmenopäivä. Yksi päivä, jolloin kaikki työttömät lähtisivät jonkin firman tai työntekijöitä palkkaavan tahon ovelle ilmoittamaan, että nyt tulin töihin tänne.
Vai miten...
Minulle riittää jo pelkästään se, että 2027 päästään eroon Purrelin johtamasta r u p u s a k k i p u o l u e e s t a. Oppositio kutsuu, Persulit!
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin ex-kassa valtiovarainministerinä. (Tirsk!)
En ole mikään Purran tai persujen fani, mutta ylläolevan kaltaista naureskelua en ymmärrä. Samanlaistahan se oli jo viime hallituksen aikaa: "Ex-kaupankassa pääministerinä, (tirsk!)". Ilmeisesti vain nepovauvoilla on oikeus merkittävään asemaan. Meidän muiden täytyy nuorena jotenkin rahoittaa elämä ja opiskelu. Olisi mukava kuulla näiden naureskelijoiden ensimmäinen osa-aikatyö. Vastauksesta riippuen voimme yhdessä tirskua vastaukselle tai vaihtoehtoisesti naureskella että pappa betalar.
-Ex-vartija talouspäälikköna, (tirsk!)
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään kokoomuslaisten fani, mutta yhdyn silti täysin siihen, kun Elina Valtonen sanoi taannoin Riikka Purrasta, että häntä kuvottavat tämän puheet.
Itse olen kokoomuslainen ja riikan puheet kuvottavat, mutta vielä enemmän minua kuvottaa persujen sairas ja suomalaisvastainen ideologia.
Vierailija kirjoitti:
Älä usko sontaa suoltavia persuja, ne valehtelevat aina.
Vierailija kirjoitti:
Valhe muuttuu totuudeksi, kun si ä toistetaan tarpeeksi kauan.
Palstalla ei saa puhua Purran ja Nallen keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää jo pelkästään se, että 2027 päästään eroon Purrelin johtamasta r u p u s a k k i p u o l u e e s t a. Oppositio kutsuu, Persulit!
Ehkäpä Riikka ei asetu enää edes ehdokkaaksi seuraavissa eduskutavaaleissa.
Siinähän huutelee. Mua ei Purran mussutus voisi vähempää kiinnostaa.
Siellä lavalla huuteli. Punaliput heiluu, menkää töihin. Täysin asiaton. Toivottavasti päästään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Riikka ei asetu enää edes ehdokkaaksi seuraavissa eduskutavaaleissa.
Märkä päiväuni.
Viime vuonna myös joka päivä 70 hlöä löysi työpaikan.