Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies selvästi viehättävämpi.

Vierailija
03.10.2025 |

Olen ollut vuoden naimisissa mieheni kanssa ja hän mainitsi harkitsevansa mallitöitä. Hänellä on tuttuja, jotka tekevät niitä ja olen rehellinen. Hän on komea, pitkä, urheilullinen ja sosiaalinen luonne. Varmasti siis pääsisi joitakin hommia tekemään.

Kannustan häntä, jos hän niin haluaa.

Mietin vaan joskus.. mitä muut ajattelevat, kun kuljemme kahdestaan.

Näen omin silmin, että naiset katsovat häntä ja kääntyvät katsomaan uudestaan. Miksipä ei, häntä on mukava katsoa. Tiedän myös miehen olevan uskollinen ja äärimmäisen rakastava ja tukeva minua kohtaan, joten en koe katseita "uhkana".

Silti, olen itse todella basic ja massaan katoava. Laitan itseäni kohtuudella (väri ja kampaus, kevyet silmämeikit, siistit ja nätit vaatteet, sekä hiukan hajuvettä) ja olen "nainen" isolla n:ällä niin ulkoisesti, kuin sisäisesti. Mutten ole kaunotar (en rumakaan) ja välillä koen hiukan häpeää.

Turhaahan se on, mutta tällaisia me ihmiset olemme. 

Olen silti valtavan onnellinen mieheni kanssa ja en vaihtaisi päivääkään pois. Omat epävarmuuteni eivät saa vaikuttaa suhteeseen, varsinkaan noin vähäpätöiset.

Onko paikalla sielunsiskoja? 😅

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mun mielestä moni aika ru ma kun tai meikillä tehty tai täysin BASIC nainen pitää itseään kauniina. Että jos et pidä, niin emt ehken arvosta itseäsi tai oikeasti olet valju tai ruma.

Ainakin mä pidän itseäni kauniina silloin kun olen terve ja mun iho on hyvä ja olen urheillut. En vaikka aknen kanssa ajattele olevani kaunis tai hikisenä jos on ihottumaa omasta hiestä ja naama sen vuoksi kuin "palanut" kosketusihottumalle... 

Emt. Mutta onnea avioliittoonne. Kuolisin häpeästä silmät päästäni jos mieheni haluaisi tehdä mallin töitä ellei hän oikeasti näyttäisi joltain Dress Mann mallilta tai River Viiperiltä.

Vierailija
2/6 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Levität haarasi miehelle edelleen ja olet hänen patjansa, ei ole mikään ihme että hän on sinun kanssasi kuin meidän paremmannäköisten. Meitä ei saa huomioilla ja kehulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kommentteja. Kuinka kertoa olevansa tahdotta sinkku, kertomatta sitä suoraa 🤣🤣

Vierailija
4/6 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehesi olisi kanssasi, ap, jos hän ei pitäisi sinua viehättävänä ja olisi rakastunut?  

Vierailija
5/6 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä skeidaa!

Vierailija
6/6 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se aina tuntuu tuolta jos tykkää toisesta paljon, muttei sen pidä antaa vaikuttaa. Mä en oo kokenut tuota tunnetta ulkonäöstä suoranaisesti, mutta miehellä on sellainen itsevarma ja kunnioitusta herättävä aura ja kun itsellä on ihan erilainen niin välillä sitä miettii että näytänkö aivan bimbolta hänen vierellään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän