Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan parisuhde kestää ilman seksiä?

Vierailija
03.10.2025 |

Kokemuksia? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Latesta ja vaimostaan en suinkaan tiedä mutta itse en ole parisuhteessa enkä harrasta seksiä.

Vierailija
42/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä surullista, mutta kun on tämmöinen kunnon Mies, sinkkuna saa enemmän seksiä, kuin suhteessa. Ei ihme, että vieraissa käydään (niin teen minäkin).

Siis kommaan itseäni: tämä tarkoittaa, että meidän parisuhdenormissa on jotain todella perustavanlaatuisesti pielessä. Joku tekee niin paljon töitä, "vaativia" töitä, ettei jaksa arkena edes pikaisesti touhuta, eikä edes aina viikonloppuisin. Olen myös törmännyt tyyppiin, joka urheili niin paljon, ettei seksi kiinnostanut: ihan verrattavissa päihde tms riippuvuuksiin.

Ei kyllä yhtään säälitä nämä, jos heille nyt edes ikinä valkenee, että kumppani haki läheisyyttä muualta ja lopulta tulevat jätetyiksi elämäniloisemman ja rakaaudellisemman kumppanin halutessa parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä, koska olen seksittömässä suhteessa eikä suhde ole seksitön minun toiveestani, ts olen se huomattavasti halukkaampi. Tai ainakin olin. Nykyään itsetuntoni on jopa kärsinyt tilanteesta niin, että jos puoliso huomenna heräisi seksuaalisesti halukkaana ja taitavana niin en minä pystyisi hänen kanssaan yhtäkkiä panemaan kun olen kuukausia tottunut, että meidän suhteemme ei yksinkertaisesti ole niin intiimi. En tunne samoin häntä kohtaan. Ihminen on biologinen kokonaisuus, tunteemme muodostuvat hormonien kautta ja tietenkään en koe sellaista yhteyttä kuin kokisin jos saisin orgasmeja ja haluaisin olla lähellä.

Minulta ei tosin pihdata läheisyyttä, siinä minä olen se joka ei sitä enää halua. Koska en koe luontevaksi halia ja pusutella "kaverin" kanssa, vaikka olisi kuinka hyvä kaveri... Silloin kun läheisyyttä vielä oli niin sehän lähinnä vitutti ja turhautti ja johti riitoihin. Tietyllä tavalla tilanne on paljon rauhallisempi kun seksiä vain ei ole vs. surkean huonoa seksiä 3-4 krt vuoteen. 

Silti voisin nähdä tämän jatkuvan loppuun asti. Kaikki muu on kunnossa ja samanlaista miestä en toista löydä. Ei siksi, ettei yhtä hyvää miestä missään olisi vaan siksi etteivät ne harvat ole jonossa rakastumassa juuri minuun. 

Toisaalta jos joskus haluan lähteä, olen siihen vapaa. En osaa oikein uhriutua siitä, ettei mies ole läheskään yhtä seksuaalinen kuin minä. Hän on sellainen kuin on, eikä kai tahallaan alussa huijannut, ei hänellä ollut kokemuspohjaa niin paljon vertailla että olisi tiennyt olevansa ainakin jonkin verran poikkeus heteromiesten yleisestä keskiverrosta. ...ja toisaalta hän ei mitenkään pihtaa ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään eikä kyse ole elintavoistakaan tai runkuttelusta. Hän vain ei priorisoi seksiä korkealle aiheena, eikä hänellä kiihottuminen johda oikein mihinkään toimintaan. Toimintaan hän olisi valmis jos minä otan ohjat ja minut taas saa passiivinen mies yhtä märäksi kuin hiekkapaperin Saharan aavikolla :/

Mutta kyllä tässä meinaa välillä hulluksi tulla kun miettii että kolmekymppisenä seksielämä ohi tai sooloseksiin typistynyt. 

Vierailija
44/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä, koska olen seksittömässä suhteessa eikä suhde ole seksitön minun toiveestani, ts olen se huomattavasti halukkaampi. Tai ainakin olin. Nykyään itsetuntoni on jopa kärsinyt tilanteesta niin, että jos puoliso huomenna heräisi seksuaalisesti halukkaana ja taitavana niin en minä pystyisi hänen kanssaan yhtäkkiä panemaan kun olen kuukausia tottunut, että meidän suhteemme ei yksinkertaisesti ole niin intiimi. En tunne samoin häntä kohtaan. Ihminen on biologinen kokonaisuus, tunteemme muodostuvat hormonien kautta ja tietenkään en koe sellaista yhteyttä kuin kokisin jos saisin orgasmeja ja haluaisin olla lähellä.

Minulta ei tosin pihdata läheisyyttä, siinä minä olen se joka ei sitä enää halua. Koska en koe luontevaksi halia ja pusutella "kaverin" kanssa, vaikka olisi kuinka hyvä kaveri... Silloin kun läheisyyttä vielä oli niin sehän lähinnä vitutti ja turhautti ja johti riitoihin. Tietyllä tavalla tilanne on paljon rauhal

No niin, tämäpäs kuulostaa ihan tilanteelta, jossa itse olin kolmekymppisenä. Takana 10 vuotta seksitöntä suhdetta. Mä päätin tuolloin erota, vaikka vaikeaa oli. Nyt reilu kymmenen vuotta myöhemmin seksintäyteisessä suhteessa eläessäni kadun vain yhtä asiaa; sitä etten lähtenyt aiemmin. Parhaat seksivuodet meni hukkaan yhden frigidin telkkarin tuijottamista katsellessa. Onneksi kuitenkin lähdin, parempi myöhään kuin ei silloinkaan. 

Mietippä sitä.

Vierailija
45/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista luettavaa....seksittömässä / vähä seksisessä suhteessa lienee jatkuvasti riitoja ja mökötystä aiheesta. Itse en olisi kovin pitkään tuollaisessa liitossa.

Vierailija
46/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin... Surullista luettavaa 😰

Vierailija
47/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni yhdynnät rakkaan kanssa olleet niin tärkeitä, että yhä edelleen seniorina geenien sanelema pakko saada työntää kalu pilluun. Kaksiviikkoa taukoa vielä menee hyvästä syystä suikkarin kanssa, mutta kolmasviikko olisi jo yhtä helvattua. On tullut synnytysten ja vaimon sairastelun jälkeen koettua ja todennut siitosvietin olevan ehdoton must. Onneksi vaimokin on tuon aina tiennyt ja se on nostanut parhaiten hänen halunsa. Olen ihan varma, että vaimo välillä vedättänyt himojani ihan tahallaan saadakseen kiimaisen sonnin kimppuunsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan