Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset osaa ankeuttaa

Vierailija
03.10.2025 |

Hesarissa juttua Neil Hardwickin uudesta elämäkertakirjasta. Jutussa ote, jossa NH kuvaa ensivaikutelmaa Suomalaisesta radio-ohjelmatarjonnasta: ...vierastunti Posion krematoriossa. 16.30 Kouluradion lähetys viidennelle luokalle: Spitaali ennen ja nyt. Kello 17 Lastenradio: Kun mummu kuolee. 17.20 Ruokavihje: myrkylliset sienet, sitrusihottuma ja humalassa syötyjen voileipien aiheuttama tukehtumisvaara. 17.30 Uutiset ja sää tavalliseen tapaan. Kello 18 Tasavallan Presidentti avaa kehitysvammaisen norpan viikon. Kello 18.05 Kuulovammaisten palveluradio, siis kuulovammaisten palveluradio kello 18.05. Kello 18.30 Varusmiesohjelma, aiheina mielenterveys, itsemurha ja kasarmien jätehuolto. Kello 19 Asko Sarkola lukee Jobin kirjasta; viidennentoista jakson nimi on Rupia ja paiseita. 19.05 Viikon esitelmä: Tyhjän naurajasta tulee räkänokka, esitelmöitsijänä Matti Paavonsalo. 19.30 Toiveitkuvirret..

No, tämä on tietysti kärjistystä, mutta jäin kyllä miettimään, että tässä on totuuden siemen. Me luodaan itse täällä jatkuvasti itsellemme huono fiilis. Ehkä varmuuden vuoksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kualen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Kiitos, ap!!

Vierailija
2/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuulovammaisista mieleen se Reinikaisen jakso, jossa Neil esittää huonon onnen itsensäpaljastajaa. Se kohta, kun törmää siihen ihmisjoukkoon ja se onkin sokeiden mielenosoitus tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten politiikan huumori ohjelmassa sanottiin. Täällä ankeutan minä ja kuvana petteri orpo. Ei se ole sattumaa että nyt kauan kasvanut huumeongelmakin leviää käsiin. Heil ek, teitte ihan parhaan hallitus(jallitus)ohjelman ikinä. Työttömyys kasvaa, konkurssit kasvaa ja epätoivo kasvaa. Kaikki tuo on omiaan ruokkimaan päihde ja huumeongelmaa. Se on niin että kun elämä alkaa ahdistaa niin sitä helpotetaan millä voi ja osa tekee lopullisen ratkaisun. 

Empatia ei kuulu oikeistopolitiikkaan. Ei kyllä järkikään vaan kaikki perustuu ahneuteen. Tarkemmin rahan ahneuteen. Orpo hoki 2 vuotta ettei rahaa ole. Olihan sitä kun rikkaimmille annettiin melkein miljardi lisää.

Vierailija
4/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten politiikan huumori ohjelmassa sanottiin. Täällä ankeutan minä ja kuvana petteri orpo. Ei se ole sattumaa että nyt kauan kasvanut huumeongelmakin leviää käsiin. Heil ek, teitte ihan parhaan hallitus(jallitus)ohjelman ikinä. Työttömyys kasvaa, konkurssit kasvaa ja epätoivo kasvaa. Kaikki tuo on omiaan ruokkimaan päihde ja huumeongelmaa. Se on niin että kun elämä alkaa ahdistaa niin sitä helpotetaan millä voi ja osa tekee lopullisen ratkaisun. 

Empatia ei kuulu oikeistopolitiikkaan. Ei kyllä järkikään vaan kaikki perustuu ahneuteen. Tarkemmin rahan ahneuteen. Orpo hoki 2 vuotta ettei rahaa ole. Olihan sitä kun rikkaimmille annettiin melkein miljardi lisää.

Hanki nyt vi ttu elämä. 

Vierailija
5/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
6/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuollaista täällä just on. Ei ole ihme, että Neilkin masentui. Olisi vaan paennut britteihin takaisin. Ei suomalaisetkaan jaksa täällä.

Vierailija
7/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeeta on ja veetuttaa kun rikkaat saa verohelpotuksia ja köyhiltä viedään se viiminenkin vähä mitä on. 

Vierailija
8/8 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen haukkuisi maatamme ja kansaamme.

Itse olen pirteä peipponen.En mikään keltanokka.Viserrän iloa sinne missä liitelen.

On täällä synkkämielisiäkin mut heillekkin iloa ja valoa kannattaa luoda ja viedä.Heräävät henkiin kun vitsin murjasee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi