Mies parkkeerasi Ferrarimme aivan pankin ikkunan eteen
Niin kävi heti selväksi kaikille, että täältä tulee tuottoisia asiakkaita. Ei menty senteillä pelaamaan. :D
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Matalan maavaran autot on kyllä typerintä mitä Suomessa voi ostaa. Motarilla sitten köröttelet Skodan ja Kian perässä.
Kunnon maasturi alkaa olla paljon järkevämpi hankinta jopa Ullanlinnassa asuvalle. Itse olen tykästynyt Unimogiin.
Ei kai vain ole pientä kateutta ilmassa? 🤭
Eikö teillä jäänyt enää varaa nettiyhteyksiin, kun piti henkilökohtaisesti mennä pankkiin?
AAAaaa... siis että tulitte kolikoilla maksamaan sitä autolainaa, kun nettiin ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä jäänyt enää varaa nettiyhteyksiin, kun piti henkilökohtaisesti mennä pankkiin?
Miehen kanssa ostimme osakkeita.
ap on feikki ja köyhä! osakkeetkin nykyään ostetaan netin kautta... ps. muista käydä ensviikolla ruokajonossa !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ostimme osakkeita.
Ette siis osaa käyttää nettiä? Siellä osakekaupat hoituu. Vai oletteko te jotain rahanpesijöitä että pitää käteisellä hoitaa
En ymmärrä sitä että miksi ajatte pankkiin. Pankkiasiat hoidetaan nykyisin netin kautta tai puhelimitse sekä molempia edellä mainittuja keinoja yhdessä käyttäen. Tai ainakin minä (jolla oikeasti on sitä rahaa) hoidan.
Jaa, aikooko pankki pakkolunastaa sen?
Minä vuonna tuo tapahtui? Ei pankeilla mitään konttoreita enää ole, eikä mihinkään saa enää pysäköidä.
Vierailija kirjoitti:
ap on feikki ja köyhä! osakkeetkin nykyään ostetaan netin kautta... ps. muista käydä ensviikolla ruokajonossa !!
Mutta tuo kaikki tapahtui noin 40 vuotta sitten.
Vain köyhät asioivat pankissa paikan päällä.
Ferrari testarosa vuodelta 1992? Nuo ei kovin kalliita ole.
Matalan maavaran autot on kyllä typerintä mitä Suomessa voi ostaa. Motarilla sitten köröttelet Skodan ja Kian perässä.
Kunnon maasturi alkaa olla paljon järkevämpi hankinta jopa Ullanlinnassa asuvalle. Itse olen tykästynyt Unimogiin.