Parhaat kengät ikinä temusta
Haukkukaa vaan temua niin paljon kuin haluatte, mutta kävin tänään noutamassa paketin jossa mm kengät. Suhtauduin suurella varauksella kenkien tilaamiseen sokkona, vaikka olenkin ollut tyytyväinen myös aiemmin tilaamiini tuotteisiin. Yllätyin siitä miten hyvät nää kengät on! Siis mulla ei ole ikinä ollut näin hyvin jalkaan istuvia kenkiä! Aivan mahtavan mukavat jo heti kokeillessa. Kevyet, mutta silti jämäkät, ja ihanan pehmeä, joustava ja sopivasti jalkaa tukeva sisäpohja. Ja hinta oli jotain kympin hujakoilla. Ei paha!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sano mullekki merkki niin voisin jopa tilata, vai oliko niissä mitään nimeä? Onko talvikengät?
Ei ole mitään tiettyä merkkiä. Sellaset lenkkari tyyliset. Pohja on paksumpi kuin tavallisissa lenkkareissa. Ulkopohja on kova, mutta ei haitannut ollenkaan kun kävin ulkona koekävelyllä. Siellä on kyllä ihan kelvollisen näköisiä talvikenkiäkin, ja ajattelin kyllä sellaisetkin tilata.
Kiinasta asti tilaa kengät ja heti sopii jalkaan... Uskokoon ken tahtoo, on joku Temun mainosmies täällä tuon kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Varo ettet saa niistä ihottumaa. 🤣
Tuskin saan. En ole saanut mistään vaatteistakaan. En edes alusvaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Kämästä elämää.
Miten niin? Oikein hyvää elämää! Kun ostaa halvalla kaiken tarpeellisen, niin jää paljon enemmän rahaa käytettäväksi kaikkeen kivaan!
Vierailija kirjoitti:
Kiinasta asti tilaa kengät ja heti sopii jalkaan... Uskokoon ken tahtoo, on joku Temun mainosmies täällä tuon kirjoittanut.
Kuten sanottu, haukkukaa vaan temua ja ostakaa itse niin kalliit kengät kuin haluatte. Ei mua haittaa ollenkaan! Minä olen näihin enemmän kuin tyytyväinen!
Ap
Kummastakin edellä mainitusta kaupasta kannattaa katsoa esim. Hobibear merkkisiä kenkiä. Kiina hinta ja länkkäri laatu. "Merkkituote"
Kukin taaplaa tyylillään. Itse en ikinä ostaisi temusta.
Onneksi ei tarvitsekaan. 😊
Sano mullekki merkki niin voisin jopa tilata, vai oliko niissä mitään nimeä? Onko talvikengät?