Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole halunnut seksiä raskauden aikana

Vierailija
12.04.2007 |

Ei ekankaan raskauden aikana juuri halunnut ja sit olikin varmaan lähemmäs vuoden tauko kun esikon kanssa oli TOOOOOOOOOOSI rankkaa. Sitten kun seksielämä alkoi elpyä, tulin raskaaksi ja seksi loppui siihen. Ensin oli pahoinvointi ja sitten vaan muuten on jäänyt. Ei tunnu edes halukkaalta. Muuten on kaikki ok. Rv nyt 29 ja lihonutkin olen 25 kg, kai sekin vaikuttaa.

Tuntuu vaan oudolta, muita? Itse kaipaisin seksiä edes joskus mutta viime aikoina en ole jaksanut pyytää...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma palautui, kun raskaus päättyi ja kilot vähenivät. Onhan tuo turhauttavaa, mutta mitä 1 vuosi nyt on ihmisen elämässä? Kestin tuon aika hyvin. Ja olihan mulla dildo.

Vierailija
2/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen halut eivät palautuneet raskauden jälkeenkään ennalleen. Lopulta erottiin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain onko yleistäkin ?

Vai onko mussa jotain vikaa ?

Vierailija
4/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maha oli kasvanut kiitettäviin mittoihin. Heti kun jälkivuoto loppui kokeiltiin, mutta sen jälkeen taukoa kesti taas ihan kiitettävästi. Kun lapset olivat yli puolen vuoden ikäisiä, niin sen jälkeen seksipuoli ns. normalisoitui.

Vierailija
5/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin raskausaikana kaivannu hellyyttä ja huomiota vielä normaaliakin enemmän..oisin ottanut itseeni aika pahasti jos mies ei olisi halunnut mua silloin.

Vierailija
6/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheltä hellyyttä ja huomiota riitti, seksiä ei.

Vierailija
7/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä vaan ei ja se tuntuu niin kummalta ettei terveellä miehellä olisi tarvetta/haluja?!?!? Voiko se vaan johtua raskaudesta? Tuntuu et onko itessä vikaa...

ap

Vierailija
8/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä loukkaantuisin jos ennen aktiivinen seksielämä loppuisi raskausaikana.

Vierailija
9/13 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin raskaana. Sano pelkäävänsä että vauvaan sattuu. Meillä kyllä muutenkin ihan onnetonta toi seksielämä. Varmaan about 5 kertaa vuodessa. Ei ihme että meni 2 vuotta ennen kun tulin raskaaks. Mut oon jo aika tottunu tähän.

Mut tuskin sussa mitään vikaa on ap. Kandee jutella asiasta miehen kanssa.

Vierailija
10/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

madonna/huora -kompleksi. Mies ei halua naida siunatussa tilassa olevaa omaa jälkeläistään kantavaa naista, koska se lapsi on ihan konkreettisesti siinä vieressä koko ajan eikä omassa huoneessa legoilla leikkimässä. Eivät monet miehet edelleenkään halua ajatella raskaana olevan naisen olevan halukas, imevän munaa, voihkivan miehen alla tai tarjoavan innokkaasti peppuaan miehelle, se ei vain käy laatuun.

Raskaana oleva nainen on kiltti ja pyhä, emo, jota pitää suojella ja vaalia, jota voi pitää kainalossa, ja yhdessä voidaan hyveellisesti lässyttää ja ihailla masun paisumista. Raskaana olevan naisen ei kuulu vongata seksiä, vaan keskittyä vauvakirjojen lukemiseen ja sen mahan peilailemiseen ja vauvanvaatteiden valikoimiseen.

Vierailija
11/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana harrastettiin seksiä 3-4 kertaa, synnytyksen jälkeisen vuoden aikana ehkä 2 kertaa. Seksielämä pääsi elpymään vasta kun lapsi oli 1,5v. Nykyisin seksi on minun parisuhteessani jaksoittaista. Toisinaan saatetaan rakastella useamman kerran päivässä/viikossa ja toisinaan menee kuukausi ilman seksiä. Keskimäärin kuitenkin vähintään se kerta/vk.

Tiedän myös pariskunnan, jonka seksi loppui siihen kun nainen tuli raskaaksi. Lapsi on nyt 6-vuotias, eivätkä ole rakastelleet lähes 7-vuoteen. Hyvin menee muuten, paitsi tuon seksin osalta.

Vierailija
12/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tule mieleen mullekaan kuin tuo madonna-huora-kompleksi.

Luin yhdestä kätilöstä, joka näytti miehille, mitä sille vauvalle tapahtuu kohdussa yhdynnän aikana: kätilö laittoi tomaatin isoon minigripppussiin, täytti sen vedellä (=lapsivesi) ja käski herrojen sitten heiluttaa pussia edes taas. Hajosiko " lapsi" ? No ei takuulla!

Oma mies on ihan päinvastainen tapaus, suorastaan sekoaa himoihinsa. Meillä vongataan...

Vierailija
13/13 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei meilläkään. tosi kurjaa itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän