Eipä oo cittarissa kahvitarjousta viikonloppuna.
No,pitää odotella sitten .Mutta miten lie Prismassa..
Kommentit (13)
Tokmannilla Saludo 450g 4,79€/pkt To-Su. Max 2pkt/hlö
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ei saa bonuksia.
Tokmannilta siis.
Just katsoin kahvien hintoja niin kyllä on kallista jos ei ole tarjousta. Melkein kympin saa maksaa yhdestä paketista!
Cittarissa on nyt kahvitarjous. Käy hakemassa tänään, jos se ei ole enää viikonloppuna tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa on nyt kahvitarjous. Käy hakemassa tänään, jos se ei ole enää viikonloppuna tarjouksessa.
Täh?
Vai onko joku mobiili
Vierailija kirjoitti:
Just katsoin kahvien hintoja niin kyllä on kallista jos ei ole tarjousta. Melkein kympin saa maksaa yhdestä paketista!
Eli todella halpaa. Yhdestä paketista saa n. 30 mukillista ja yhden mukillisen hinnaksi jää 30snt. Silti monet jotka valittaa kahvipaketin hinnasta maksaa kahviloissa tai huoltoasemilla 3-4€ mukillisesta.
Nykyään on lisäksi koko ajan kahvitarjouksia. Viime kuun s-bonus etu Kultakatriina 3,99. Lidlissä on todella usein juhlamokka 4,50. Aina jossain on tarjouksia jos ei kärsi ostaa täydellä hinnalla.
Joo, nyt pitäis kyl alkaa saada täydennettyä omaa varastoa, jossa on enää 4 pakettia. Se on hetki niin viimeinen paketti on menossa. Kai cittarin kauppiaan pitää miettiä myös omia tulevia osinkojaan, niin ihan ymmärrettävää ettei näin loppuvuodesta ole enää tarjouksia Juhlamokasta.
Lidlissä aina halpa kahvi ilman tarjouksia ja ilman äppejäkin. Tänään taas haettava paketti Emilia-kahvia ja paljon muuta hyvää ja edullista ruoka ostan samalla kerralla. Kiitos LIDL <3
Saan itse pomolta kerran kuussa kahvipaketin. Se on valitettavasti mielestäni todella pahaa, kun on kotimaista vaaleapaahtoista ja olen tottunut ruotsalaisiin tummapaahtoihin.
Nyt olen kuintekin tyytyväinen (ja tyytynyt kohtalooni), kun onhan se kiva, että kahveja on kertynyt useampi ilmainen paketti. Voin sitten rauhassa odotella seuraavaa Löfbergs/Nordquist tarjousta.
K-Marketissa on costa Rica tarjouksessa plussa kortilla 3,99.
Kyllä on hyvä, että en juo kahvia. En ole riippuvainen tuollaisesta eikä menee rahaa. Kahvi nykyään todella kallista.