Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestaperhe Mäkkärissä

Vierailija
12.04.2007 |

Lestaperheellä oli kaksi pöydällistä lapsia joista vanhin ehkä 10 v. Kun lähtivät Mäkkäristä

kaikki lapset (noin 7-8 kpl ) tungettiin BMW farkkuun: 4 takapenkille ja 4 peräkonttiin

Yhdelläkään ei ollut turvavöitä ! Äiti ja isä menivät etupenkille ja laittoivat turvavyöt.

Yes, näin lestat Oulussa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi, kun täällä niin varmana julistat heidät lestoiksi??!

Vierailija
2/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA!

Mutta tiedän kyllä jopa lestaPOLIISIN perheen, jossa yksi lapsista työnnettiin jopa etujalkatilaan kun ei muualle mahtunut... En todellakaan hyväksy sellaista. Laki on laki ja lapsen turvallisuus sitä paitsi on tärkein asia maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvut avioutuvat keskenään ja kaikki alkavat muistuttaa toisiaan. Sukurutsa näkyy naamasta. Tosi on

Vierailija
4/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vähemmän noita ap:n kaltaisia kyttääjiä.

t. lestaperheen äiti

Vierailija
5/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suvut avioutuvat keskenään ja kaikki alkavat muistuttaa toisiaan. Sukurutsa näkyy naamasta. Tosi on

varsinkin miespuoliset tunnistaa naamasta.

Eikä sukurutsaus ole kielletty laissa ?

Vierailija
6/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se kenellekkään kuuluu mitä toiset tekee??? kuka on niin aivoton että pitää toisten kyyläämisestä tehdä itselle huvi!!!!? yksi plussa lestaperheiden lapsista.. OSAAVAT JAKAA ASIOITA/TAVAROITA keskenään ja OTTAVAT MUUT HUOMIOON TOISIN kuin ne perheen ainokaiset kakarat jotka on hemmoteltu piloille läpi kotaisin!!! taitaa kirjoittaja olla ite ainokainen..

tuskin kukaan serkkunsa kanssa on naimisiin mennyt ja vaikka olisikin niin eikö se ole vielä ihan laillista?;)

Vierailija
7/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden lapset ei oo ikinä vöissä. Autot on isoja ja perhe pieni. Uskonnollista katsantoaan en tunne.

Vierailija
8/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSAAVAT JAKAA ASIOITA/TAVAROITA keskenään ja OTTAVAT MUUT HUOMIOON TOISIN kuin ne perheen ainokaiset kakarat jotka on hemmoteltu piloille läpi kotaisin!!! taitaa kirjoittaja olla ite ainokainen..

Meidän ainokainen ihan tasan jakaa asiat ja tavarat paremmin kun naapuri lestaperheen yksikään kakara!

Vierailija
9/9 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" EI meiän maija mitää oo tehny, ne on nuo naapurin lapset" HAH HAH HAA! kun ei omista lapsista uskota mitään pahaa ku MÄ oon sen kasvattanu ja se on mun lapsi! katotaa ni näät säki sen päivät että joudut ittelle myöntää et mun lapsi sen teki!! joo ollaan niin hyvvää että! mutta YLEENSÄ osaavat ottaa muut paremmin huomioon, tarkoitin... vaikka teidän matti olisikin puhdas pulmunen tai sit sillä ei ole rajoja niin voi sanoo ettei mitää kiellettyä ole tehny...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän