Kertokaa millaisia vastapalveluksia tai summia rahaa teiltä on pyydetty kun olette tarvinneet apua?
Autossani oli jarruissa vika ja Ex miesystävä tarjosi hänellä olevaa ylimääräistä autoa siksi aikaa, kun saan autoni kuntoon. Hän ehdotti että ajaisin sillä ainakin kuukauden, koska häntä kiinnosti onko auto kunnossa. Itse olisin halunnut oman autoni mahd.nopeasti käyttööni, mutta mies tuntui olevan ehdoton. N.kuukauden päästä sanoin, että nyt riittää, että oma autoni on kunnossa ja otan sen käyttööni. Mitä tekikään mies... Vaati minulta 150e rahaa auton käytöstä ja täyden tankin bensaa (n.90e) En tiedä miksi siedin tämän(kin). Jouduin vielä myöhemmin kerran lainaamaan hänen autoaan, että pääsin toiselle paikkakunnalle yöksi töihin. Laitin viestin lähtiessä, että tankki on ihan tyhjä, että joudun käymään tankkaamassa ja miksi hän ei kertonut sitä että tankki on tyhjä. Hän ei vastannut mitään. Seuraavana päivänä alko väittämään, että olen ajellut tankin lähes tyhjäksi, sillä oli ollut kuulemma puoli tankkia bensaa ennen kun lainasi autoa minulle. (Ajoin sillä 50km ja tankki oli tosiaan ihan tyhjä ennen kuin tankkasin) Käski täyttää tankin täyteen menetettyjen bensojen takia ja kiitokseksi auton lainasta.