Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö kukaan kuinka järkyttävässä kunnossa tää meidän kansa on?

Vierailija
01.10.2025 |

Henkisesti siis. Täällä on niin sairastuttavaa ilmapiiriä jokaiselta kantilta. Ihmiset ovat huonossa kunnossa. Narsismia normalisoidaan. Kukaan ei tiedä mihin olemme menossa.

Ollaan aika syvässä päädyssä. 

Suomessa on vaikeeta ylläpitää motivaatiota ja terveitä arvoja.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutakaan voi syntyä siitä että mediasta lähtien paremmisto opettaa julkisesti että liittykää vasemmistoon niin olette immuuneja kaikille syytöksille ja voitte tehdä mitä lystäätte jos kohteena on joku "persu" tai "äärioikeistoksi" leimattu

Koska olette viimeksi nähneet vasurin saavan seurauksia mistään mikä ei mene suoraan rikolliseksi ja poliisi puutu asiaan? 

Vastapuolella sitten media jankuttaa ties kuinka monetta kuukautta putkeen jostain presidentin pojasta joka sai korkeakouluharjoittelupaikan sitä haettuaan. 

Vierailija
82/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsovat mielummin paskaista asvalttia kuin varusmiespalveluksen käyneitä miehiä silmiinhy

Itkun tuhruisin silmin incelli kaivelee kiveksiään, eikä saa naista pyyhkimään kyyneleitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää,  että pikkuisen nämä ryysytrollit ovat vuosien varrella kehittyneet tässä suomalaisten vastakkainasettelun kiihdyttämisessä. Siis kummastakaan sukupuolesta ei ole mihinkään, nuoret ovat velttoja, impotentteja ja lihavia ja vanhat sitten kyläpyöriä tai viisikymppisinä hautaan valmiita  boomereita. Kyl kyl.

Ei täällä sellaista kukaan väitä että kaikki olisivat sitä tai tätä, tai ehkä joku mutta hyvin moni ei näin ajattele. Kysehän on rehellisestä kansallisesta itsetarkastelusta: miten meillä menee? Tähän voi jokainen kertoa vaikutelmiaan. Joku saattaa sanoa vaikka että tosi hyvin pyyhkii minun lähipiirissäni ja tämäkin voi olla ihan totta. Silti jotkin yleisemmät kielteiset ilmiöt vaikuttavat moniin kuten huono taloustilanne, yksinäisyys, masennus, riippuvuudet, luottamuspula..jos osa kansasta leimataan OMAN mediamme taholta karteltaviksi, alempiarvoisiksi/tasoisiksi ja jopa vaarallisiksi niin mikä tälläisen "ohjeistuksen" tarkoitus voi olla? Jokin hyväntahtoinen suojeluko kenties? :D

Vierailija
84/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset nostaa valtiolla palkkaa ja rahoja ohjaavat terveysyrityksiin, mihin heillä on kytköksiä. 

Ja leikkasivat lapsikorotukset pois työmarkkinatuesta ja ansiosidonnaisesta eli eivät tykkää lapsista. 

Vierailija
85/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset ei tykkää lapsista, se on kyllä tullut selväksi tällä Hallitus kaudella. 

Vierailija
86/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peruskouluista katoaa lähivuosina puolet.

Peruskoulujen määrä Suomessa on lähes puolittumassa 15 vuoden sisällä, kertoo opetus- ja kulttuuriministeriön selvitys."

https://yle.fi/a/74-20182174

Vierailija
87/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset nostaa valtiolla palkkaa ja rahoja ohjaavat terveysyrityksiin, mihin heillä on kytköksiä. 

Ja leikkasivat lapsikorotukset pois työmarkkinatuesta ja ansiosidonnaisesta eli eivät tykkää lapsista. 

Heille tekee niin hyvää nyt kun kansa ei kuluta 😂

Vierailija
88/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Peruskouluista katoaa lähivuosina puolet.

Peruskoulujen määrä Suomessa on lähes puolittumassa 15 vuoden sisällä, kertoo opetus- ja kulttuuriministeriön selvitys."

https://yle.fi/a/74-20182174

"Katso miten oman alueesi lasten määrä on vähentynyt."

Hyvä hallitus. Lapsikorotukset leikattiin ja naiset on pätkätöissä. 

Vierailija
89/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää kun töistä ajoin kotia, 40 alueella ajoin mittarin mukaa 40 eli ajoin nopeusrajoitusten mukaan. Ennen valoja hölläsin vauhtia että ei tarvitse pysähtyä valoihin. No mun takana ajava auto piti minuun varmaan 2m turvaväliä, mä yhdyn siihen että tämä kansa voi huonosti kun eivät osaa enää ajaa edes autoa! 

Jep. Mä harrastan juoksemista. En voi sanoa, kuinka monta kertaa olen ollut lähellä jäädä auton alle viimeisen parin vuoden aikana, koska osa autoilijoista on muuttunut todella aggressiivisiksi. Jos pyöräilen, tuolloin väistetään paremmin. Kävelijänä väistetään jo hieman huonommin. Juoksu on näistä pahin. Tarkoitan suojatietilanteita. 

Kerran yksi nuori mies näytti keskisormea. Aggressiviisuus ja välinpitämättömyys näkyy sekä naisissa että miehissä kuskeina. Joskus on ilmeisesti äiti ajamassa, kun on lapsia kyydissä. 

Vierailija
90/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja moni suunnittelee muuttoa ulkomaille ja kokoomuslaisten sijoitusasunnnot jää tyhjilleen. Suunnitelma etenee. 

Vierailija
91/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet Suomen peruskoulujen opettajista saa potkut töistä lähivuosina. 

No, on meillä työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa. 

Vierailija
92/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi maksaa eläkkeitä 40,2 miljardia vuodessa. Rahasto riittää 7 vuotta. 

Kun työikäiset muuttavat ulkomaille niin eläkkeitä ei pystytä maksamaan. 

Kun ollaan Norjassa töissä niin eläkemaksu palkasta menee norjalaisten eläkkeisiin. 

Vierailija
93/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vain tiedetään mihin olemme menossa: kohti hiilinegatiivista yhteiskuntaa, jossa ei kuluteta luonnonvaroja. Tätä elintason alennusta tämä kansa on ihan itse vaatinut viimeiset 30 vuotta ja nyt se viimein tapahtuu. Koska on ilmastohätätila! Kuolleella planeetalla ei ole henkistä hyvinvointia.

Vierailija
94/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa toimeentulotukea. 

Lääkäri voi kirjoittaa reseptejä niin paljon kuin tykkää, mutta mulla ei ole rahaa ostaa niitä apteekista. 

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja siitä menee osa vuokraan ja osa ruokaan. 

Vierailija
95/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa toimeentulotukea. 

Lääkäri voi kirjoittaa reseptejä niin paljon kuin tykkää, mutta mulla ei ole rahaa ostaa niitä apteekista. 

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja siitä menee osa vuokraan ja osa ruokaan. 

On se hyvä, että ulkomailta tänne muuttavat saa toimeentulotukea ja lääkkeet. Suomalaiset ei saa. 

Vierailija
96/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin pohjattomasti skuutteja, kun joutuvat kuljettamaan parisataakiloisia nuoria ihmisiä yöt päivät muutaman kymmenen metrin matkoja. 

Kaikki Suomen skuutit, menkää lakkoon!!! 

Vierailija
97/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa avioliitossa ei saa toimeentulotukea, kun ei voi olla yh. 

Ulkomailta tulleiden avioliitto ei ole Suomessa virallinen avioliitto ja voi nostaa yh-tukia. 

Vierailija
98/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän ap:n kanssa ihan eri todellisuudessa. Tunnen vain yhden ihmisen, joka on henkisesti huonossa kunnossa. No, enhän kaikkien asioita tiedä, ja elämässä tulee eteen erinäisiä asioita itse kullekin, mutta kokonaisuutena ja isossa kuvassa kaikilla menee ihan yhtä hyvin kuin 20 vuotta sittenkin. 

Vierailija
99/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän ap:n kanssa ihan eri todellisuudessa. Tunnen vain yhden ihmisen, joka on henkisesti huonossa kunnossa. No, enhän kaikkien asioita tiedä, ja elämässä tulee eteen erinäisiä asioita itse kullekin, mutta kokonaisuutena ja isossa kuvassa kaikilla menee ihan yhtä hyvin kuin 20 vuotta sittenkin. 

Ei mene. Et sinä ihmisten koteihin näe ja kaikki ei kirjoita palstalle. 

Vierailija
100/121 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja moni suunnittelee muuttoa ulkomaille ja kokoomuslaisten sijoitusasunnnot jää tyhjilleen. Suunnitelma etenee. 

Kieltämättä näille nousukkaille tekisi terää saada oikein kunnolla takkiin taloudellisesti. Puhun ihmistyypistä joka esiintyy taajaan julkisuudessa leuhkimassa milloin milläkin nerokkaalla peliliikkeellään.

Suhteellisessa köyhyydessä on se hyvä puoli että omaisuuden arvo ei voi romahtaa tai jopa muuttua hankalaksi taakaksi kuten vaikkapa asunnon kanssa voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän