pentu, muita ei häiritä.
selvästi vaikuttaa ettei aivoja ole, vain ne aggressiot.
Kommentit (17)
En ole vastuussa siitä,jos joku tuolla minun nimissäni häiriköi,toisin sanoen varastanut identiteettiin ja tehnyt minun äänestäni syväväärennöksen.Se on minuun kohdistuvaa kiusaamista!En osaa asialle tehdä mitään ilman äitiä!Tarvitsen täällä kaikkeen "äitiä",olen holhouksen alainen en tästä maailmasta mitään enää tajua ei riitä älykkyys!
Puhu mieheni tai äitini kanssa saat asiaan hyvin helposti selvyyden!
Jos johonkin häiriköimiseen olisin syyllistynyt olisin minä jo kiinni jäänyt jo samana päivänä verekseltään!!!!
Jos sinua joku häiriköi laita asialle Interpol äläkä tule minua vaivaamaan asialla en minä asialle mitään voi enkä osaa tehdä!
Minussa ei ole vikaa syy ja vika on muissa ihmisissä minun kiusaajissani!Minulle ollaan kateellisia!
Onneksi ei maailman eikä yhteiskunnan kanssa tarvitse olla tekemisissä kun saan olla työkyvyttömyyseläkkeellä,kiitos kiusaajieni!
Arvasin kaiken,siihen ei paljon hoksottimia tarvita,se ei kuitenkaan tarkoita sitä että haluaisin kanssasi olla tekemisissä enää!
Olen poliisiinkin ollut yhteydessä useaan otteeseen asialle ei ole mitään tehtävissä jos ei ole antaa konkreettista näyttöä että kunniaani on loukattu!
Elän ihan erilaista elämää kuin vielä 20 vuotta sitten ja Jumala on tullut entistä rakkaammaksi minulle minun kova pyrkimys elää kunniallista elämää on tullut minulle pakkomielteeksi .Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni enkä halua enää koskaan palata 20 vuotta sitten tapahtuneisiin asioihin!
Minun mainettani mustamaalataan ,koska minulle ollaan kateellisia!
Ja tämä kaikki tekee minusta marttyyrin en osaani valinnut minusta tehtiin sellainen!
Tympäisee ja kaduttaa että aikoinaan silloin 25 vuotta sitten siihen julkisuuteen sekaannuin lapsellisuuttani ja naiiviuttani!En minä sinne julkisuuteen halua vaikka sinä siellä olitkin!Minä tykkään olla ihan vaan tavis!
Onkohan tämä nyt siis se paras paikka asian puimiseen?
Sinä se sitten säyseältä ja mukavalta ihmiseltä vaikutatkin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä nyt siis se paras paikka asian puimiseen?
Kuka on häirinnyt ja ketä ?.... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ap:lla julmettu psykoosi näemmä tulilla.
En ole häiriköi nyt ketään!En halua ikinä mukaan ,vihaan ihmisiä!Jos en saa eristäytyä ja olla rauhassa silloin mieluummin kuolen!