Mikä on puhelimesi taustakuva?
Kommentit (66)
Taustakuvana tietokoneeni tuuletusritilä ja sen takana oleva sininen led-valaistus. Se on sopivan tumma kuva. Lukituskuvat taitaa olla vaihtuva kuvituskuva. Pitäisi vaihtaa se kun aiheet käsittelevät ruokia ja ne tekevät minut nälkäiseksi
Purjehduskuva Kreikasta/ meidän hymyilevä koira.
Vierailija kirjoitti:
Taustakuva ja lukituskuva sama, itse ottamani kuva auringonlaskusta. Aurinko oli siis ihan tulipunainen.
Aurinko palaa, näet siis oikeaa tulta
Molemmissa sama: itse otettu kuva kauniista kiven pinnasta, eli sellainen tekstuurikuva.
Androidin vakiot molemmissa. Joskus Windows 98SE:n aikoihin olen viimeksi viitsinyt säätää taustakuvien kanssa, mutta siinäkin luovuin nopeasti ja vakio pilvi taustakuva jäi käyttöön.
Vaahtera. Lukitus kolkko kevätkuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustakuva ja lukituskuva sama, itse ottamani kuva auringonlaskusta. Aurinko oli siis ihan tulipunainen.
Aurinko palaa, näet siis oikeaa tulta
Palaminen tarvitsee happea, jota auringossa ei ole. Aurinko tuottaa energiaa fuusioimalla vetyatomeja noin yksinkertaistettuna. Sori tästä.
>IhateNiggers.jpg
Hyvä kuva on! Tulee aina lämpöisen pörröinen olo kun näkee puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan edesmenneen kissani kuva.
Sama.
Joku Nokian alkuperäinen, joka muistuttaa sinistä ilotulitteen räjähdystä mustalla taustalla.
Ralph Fiennes oli pitkään mutta nyt on kissa.
Lukitusnäyttökuva jokin puhelimen vakio, taustakuva täysin musta (kuvakkeet erottuvat hyvin),
Vakiona tulleet kuvat.