Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vastentahtoisesti kissaton

Vierailija
01.10.2025 |

Jumalattareni poistui tästä ulottuvuudesta vajaa vuosi sitten, eikä uutta Jumalaa tai Jumalatarta ole vielä tepastellut elämääni. Olen kyllä ihaillut Maine Coonen ja Ragdollin pentuja netissä Toivo elää että joskus vielä saan sellaisen elämääni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoi, jos et halua harrastaa kissanäyttelyitä rotukissan kanssa. Kodittomia kissoja on paljon.

Vierailija
2/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen Jumalatarkin on oikein ihana. Omani just huutelee keittiöstä (vaikka söi purkillisen ruokaa aamupalaksi). Kuha huutaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eilen, että päätös ottaa kissa on ollut varmaan mieheni tapaamisen jälkeen parasta, mitä mulle on koskaan tapahtunut. Nyt kisuja on kaksi. Elämäni valopilkut. On ihanaa olla ihminen kissalle.

Vierailija
4/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vastentahtoisesti kissaton, koska allergia. Jos ei allergiaa olisi, niin pari kissaa tassuttelisi tälläkin hetkellä asunnossani. Elleivät sitten olisi sikeitä vetämässä. 

Vierailija
5/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhenne: Veki

Vierailija
6/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut sitten vanhana. On kyllä luonnotonta tollanen kissattomuus. Nykyajan ihmiset on niin itsekkäitä.

Vierailija
7/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tahattomasti tiikeritön. Ottaisin tiikerin, mutta laki estää. Ei ole paljoa ihmisiltä myötätuntoa herunut. 

Vierailija
8/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptoi, jos et halua harrastaa kissanäyttelyitä rotukissan kanssa. Kodittomia kissoja on paljon.

Näyttelykissoja  harvoin saa adoption kautta

t. Näyttelykissojen omistaja

Vierailija
9/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelykissoja  harvoin saa adoption kautta

t. Näyttelykissojen omistaja

Luetunymmärtäminen? 

Vierailija
10/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadut sitten vanhana. On kyllä luonnotonta tollanen kissattomuus. Nykyajan ihmiset on niin itsekkäitä.

Osaatko lukea? Ap on VASTENTAHTOISESTI kissaton. Kyllä pitäisi vähän sinultakin löytyä empatiaa ihmispololle, karmea kohtalo, mieti nyt vähän.

Vierailija
11/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vapaaehtoisesti kissaton, jos sinulla on joskus ollut kissa!! Vapaaehtoisesti kissaton ei koko elämässään hanki kissaa!! Eikö tämä ole selvä asia!!

Helevetti teitä! Jos jollakin ollut lapsi ja lapsi kuollut, niin eihän sekään henkilö ole vela!

Vierailija
12/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En jaksa enää sitä kodin kissaistamista, kissanhiekkaa ja maukumista. Ja poissaolojen järkkäämistä. Rusinat pullasta ottaisin mielelläni eli esim lukuhetki kissa sylissä ja keräyksestä plussaa. 

Vierailija
13/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea? Ap on VASTENTAHTOISESTI kissaton. Kyllä pitäisi vähän sinultakin löytyä empatiaa ihmispololle, karmea kohtalo, mieti nyt vähän.

En näköjään osaa, luin nopeasti että vapaaehtoisesti. Pahoittelut. :D

Vierailija
14/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vapaaehtoisesti kissaton, jos sinulla on joskus ollut kissa!! Vapaaehtoisesti kissaton ei koko elämässään hanki kissaa!! Eikö tämä ole selvä asia!!

Helevetti teitä! Jos jollakin ollut lapsi ja lapsi kuollut, niin eihän sekään henkilö ole vela!

Ei vapaaehtoisesti, vaan vastentahtoisesti, helvetti itsellesi.

Vierailija
15/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju osoittaa suomalaisten surkean lukutaidon.

Vierailija
16/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tahattomasti tiikeritön. Ottaisin tiikerin, mutta laki estää. Ei ole paljoa ihmisiltä myötätuntoa herunut. 

Tiikeriä kun saisi

Vierailija
17/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju osoittaa suomalaisten surkean lukutaidon.

Noh, joillakin saattaa olla vaikka lukihäiriö tai keskittymisongelmia.

Vierailija
18/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirriä saa rahalla! T: M65+

Vierailija
19/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen puolestasi ap!

On sydäntäsärkevää menettää oma kissa. Olen itsekin menettänyt kaksi. Sitä surua ei voi ymmärtää sellaiset, joilla ei ole kissaa ollut. Toivon kovasti tsemppiä sinulle ja että saat vielä joskus uuden kissan. Ei se menetettyä korvaa - ei sen ole tarkoituskaan - mutta kyllä se tuo elämälle taas tarkoitusta.

Vaikka kaksi olen menettänyt, minulla onneksi on taas kaksi. He ovat elämäni valopilkut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan