Miten saan talon wifin
Oli DNA liittymä maksullisena koska tehokkaampi. Nyt pitöisi sama liittymä löytyä siihen alempaan tehoon. Ennenkin ihmettelin, että miten voi olla varma kumpi köytössä. Se huonompi kympin netti vai se parinkympin. Samat nimet ja koodit.
Kommentit (14)
Minulla hyvin vastaava kokemus. Tästä on jo hieman aikaa kun olin tulossa Onnibussilla Kouvolasta vanhaa tätiäni tapaamasta ja vasta Mäntsälän kohdalla tajusin, että kumi jäi päälle. Siinä täydessä linjuriautossa sitten koetin vaivihkaa työnnellä räpylääni Jameksiin ja lopulta sainkin kuin sainkin kumin ongittua ihmisten ilmoille, mutta edessä oli uusi ongelma, tuoreehkolle vauvatahnalle ja ei niin tuoreelle hapansilakalle dunkkaava preservatiivi. Onneksi vieressäni istui mukavan oloinen varttuneempi herrasmies, jonka ajattoman tyylikkään ulsterin sivutaskuun kumin kuin varkain sujautin. Herra jäi lopulta Hämeentiellä bussista lainkaan aavistamatta saamaansa lahjaa eli ylläriä.
Minä ainakin vaan sanon dnalta irti sen lisämaksun ja käytän nyt asuntoon tulevaa perusnopeutta. Ihan samalla kännykkäliittymällä.
Minusta syntymätyhmyys on paljon suurempi uhka kuin tekoäly.
No siis mulla on kotona 5g ja omassa puhelimessa liittymä 4g. Laitan puhelimesta wifin päälle ja olen siinä talon 5g liittymässä. Painan puhelimesta pois wifin ja sit on puhelimen oma 4g käytössä.
Dna laittaa sähköpostiin aika ajoin tarjouksen, tahdotno nopeutta lisää. Vain 20 euroa saat 20 megabittiä lisää kun talon perusnopeus ilman lisämaksua on 10 megabittiä? En tiiä onko tuo sana oikea mutta hyvin mulle riittää tää perusnopeus.
Minä en tiedä kuin laskusta. Talon ilmainen netti ei näy kuin yhtiövastikkeessa jos siinäkän, sehän maksettiin kun se tuli.
Jos olen tilannut nopeamman dna laskuttaa 20 euroa. Kaipa ne älykkäinä poikinä säätelee mitä ne mihinkin asuntoon modeemiin jakaa.
Katso netistä mikä toimii alueellasi.
Päivitin juuri muutama vko
taas parempaan ja
nopeampaan nettiin,
operaattoria en mainosta.
Hyvää huomenta. 🙂👋
Etkö osaa tolisko taloyhtiön ohjeistuksia lukea?
Hifi -laitteita sai ennen kodinkoneliikkeistä.
Meillä on dna talonetti. Modeemi hajosi, kävin dnan myymälästä ostamassa uuden. En muista pitikö tehdä muuta kuin työntää pistoke kaapeliin ja toinen sähköpistokkeeseen. Lapseni nimittäin teki sen, nyt äiskä laita wifin nro kännykkääs ja kokeile
Tarkista onko töpseli seinässä. Kyllä se toimii, jos on.
Sain päänsäryn luettuani tuon mökellyksen. Siis mitä?