Lue keskustelun säännöt.
Stella ei viihtynyt Espoossa..
12.04.2007 |
joten vaihtoi tiskirätin uuteen joka päivä eikä jaksanut kiinnittää huomiota siitä syntyvään jätemäärään :D
Jaksoi kuitenkin ulkoilla lasten kanssa 3krt/pv??
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä Nepalian kavereille kuuluu? Entä Austraaliaan?
nautin kun lasten kanssa voi vain aikaista omakotitalon oven ja rynnätä pihalle. Lapset osaavat pukea haalarin, kypärälakin, hanskat ja nauhattomat talvikengät hetkessä kun tietävät että pääsevät pihalle. Nautin lapsista, nautin kotiäitiydestä, mikä siinä on niin julmetun pahaa, että pitää puuttua mun valintoihin? Onko oma elämäsi hukassa vai täydellisen täydellistä?
Vierailija: