Muistatteko Autovaras-tv-sarjan?
Itse seurasin sitä 90-luvulla kun se tuli TV:stä. Vähän erikoinen viritelmä sillä se sijoittui ennen 90-luvun lamaa ja nuorilla olisi vielä tuolloin pitänyt olla uskoa tulevaisuuteen. Positiivisena seikkana Sanna Salminen esittelee kroppaansa yhdessä kohtauksessa. Pääsee ihastelemaan tissejä ja pimppiä samalla.
Kommentit (87)
Ne siis ensin myy tukullisen varastettuja mankkoja ja sitten joutuu varastamaan kaljaa? Onko tuo juoni ihan loppuun ajateltu?
2000-luvun alussa tunsin miehen joka taisi viettää tuollaista elämää nuorena. Joutui siitä vankilaankin ja oli valtavat velat ulosotossa.
Muistan todellakin, koska mun veljestä tuli tuon takia autovaras. Näin nuoriso ottaa vaikutteita ja nykyään kun on some, ei mikään ihme että nuoret on ihan sekaisin.
Muhun taas vaikutti se kohtaus, missä takapulpetilla istuva poika avasi edessä istuvan tytön rintaliivit. Mä olin kaukaa viisas ja ostin samantien edestä suljettavat liivit, enpähän joutunut sen jäynän uhriksi.
Autovarkaudet oli todella yleisiä noihin aikoihin, 70-luvun pikkujapsit oli huviajelijoiden suosiossa kun niitä oli helppo viedä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan todellakin, koska mun veljestä tuli tuon takia autovaras. Näin nuoriso ottaa vaikutteita ja nykyään kun on some, ei mikään ihme että nuoret on ihan sekaisin.
Muhun taas vaikutti se kohtaus, missä takapulpetilla istuva poika avasi edessä istuvan tytön rintaliivit. Mä olin kaukaa viisas ja ostin samantien edestä suljettavat liivit, enpähän joutunut sen jäynän uhriksi.
Miksei edestä avattavat rintsikat ole yleisemmin käytössä?
Antti Majanlahti vetää hyvin yläasteikäisen pojan roolin 25 vuotiaana!
Vierailija kirjoitti:
Autovarkaudet oli todella yleisiä noihin aikoihin, 70-luvun pikkujapsit oli huviajelijoiden suosiossa kun niitä oli helppo viedä.
Entä varastettujen autoradioiden välitys?
Ja sitten poliisi on paikalla muutamassa hetkessä kun soittaa :D
"Kyllä täällä kovat pojat pian pehmenee" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei edestä avattavat rintsikat ole yleisemmin käytössä?
En tiedä, mutta ainakin niitä on vaikea löytää kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
MATTI VIIRONEN 😍
Saastamoisen poika, taksikuski.
Mitä muuten laki sanoi tuolloin alaikäisistä vangeista? Laitettiinko ne aikuisten osastolle ja samaan selliin?
Onko toi vankilaosuus miten todellinen? Oliko linnassa tuollaista 80-luvulla?
Vierailija kirjoitti: Sheivattiinko muka jo ysärin alussa? Nimittäin uima-allaskohtauksessa näkee että sillä tytöllä on poslari.
Jo kasarilla muistan.
Oliko kasarilla tapana tupakoida vaikka oli raskaana?
Vierailija kirjoitti: Sheivattiinko muka jo ysärin alussa? Nimittäin uima-allaskohtauksessa näkee että sillä tytöllä on poslari.
Reuhka näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän puhetta miehen paljaasta perseestä kuin alastomasta naisesta. Sairasta.
Mikä siinä on sairasta? Kai tajuat, että täällä suurin osa on heteronaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sheivattiinko muka jo ysärin alussa? Nimittäin uima-allaskohtauksessa näkee että sillä tytöllä on poslari.Reuhka näyttää olevan.
Ja toi näyttelijä oli tuolloin enintään 16-vuotias. Ehtaa lapoa siis.
Rassautitko niillä mirriäsi?