Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtoverin glow-up

Vierailija
30.09.2025 |

Työtoverini oli aika ikävystyttävän näköinen lähtiessään ulkomaiseen pääkonttoriimme vaihtoon (iso kansainvälinen työpaikka järjestää tällaisia vaihtojuttuja että osaaminen leviäisi). 

Kun hän tuli takaisin, hän oli aivan muuttunut. Solakka, ruskettunut ja hyvän näköinen, ja säteili energiaa. 

Oli helppo arvata mitä oli tapahtunut - arkisen näköinen tyttö onkin ulkomailla huomannut olevansa kuuma blondi jota piiritetään ja jonka perään vihelletään. Itsetunto oli nyt ihan toista ja kokemustakin oli ehkä tullut. Ero on ihan uskomaton. 

Olen aikaisemmin nähnyt vastaavan tapauksen kun yksi keskijohtoon kuuluva kaveri aloitti kuntoilun, ja innostui siitä jonkin verran.  Ujosta hikisestä pullukasta tuli vuoden aikana solakka ja reipas kuntoilijapoika.  Sen jälkeen hän on muuttanut yhteen jonkun naisen kanssa ja päässyt töissäkin pitemmälle. Muutos oli nopea mutta piikittäjille ominaninen käytös puuttui - tämä oli edelleen hymyilevä ja mukava. 

Oletko sinä ehkä kokenut omassa elämässäsi samanlaista vaihetta? Liityikö se nuoruuden loppumiseen ja itenäsitymiseen, parisuhteen särkymiseen vai mihin? 

Oletko kokenut vastaavaa glow-upia

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh keskity työn tekemiseen

Vierailija
2/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vai? Pitkällä saikulla. Ensi viikolla töihin. Olin leikkauksessa. Ja ei, en ole "saikuttaja" vaan paiskonut hommia jo silloin kun sinä vasta täyttelit vaippoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeheni sai lääkäriltä vähän jobinpostia kun oli keskivartalolihava ja verenpainettakin jonkin verran. 

Kävelemisellä se alkoi mutta nyt käy lenkill ja salilla ja harrastaa muutakin. kilot on nyt aika sopivasti, verenpaine lähti putoamaan ja  hyvällä mielilkuviteuksella saatta nähdä vähän vatsalihaksiakin. Olen olut vähän huolestunut ettei hurahda, mutta paino- ja kuntotavoitteet on aika järkevät ja ohjelma joustaa tarvittaessa. 

Olen valtavan tyytyväinen siihen että mieheni on terve, mutta kieltämättä hän on aika paljon hotimpi myös. 

Vierailija
4/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööh itselles, keskity itse jos sulla vielä on sellainen. Yhä useammalla ei ole. Suomessa on tämän hallituksen aikana heikentynyt työtilanne niin että meillä on Euroopan pahin työttömyys, ja yhdet ei kun käskee töihin. 

Vierailija
5/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo liittyy siihen kun epävarma murkkuikäinen viimein saavuttaa aikuisuuden ja on sinut itsensä kanssa. Tiedän yhden naisen työpaikalla, hänellä tämä liittyi lasten kansvamiseen ja eroprosessiin, sellainen klassinen "kostokroppa" vaikka inhoankin tuota sanaa. 

Uskoakseni hän oli hyväkuntoinen jo ennen tätä muutosleikkiä, mutta kävi sitten sekä likinäköleikkauksessa että jonkinlaisessa kosmeettisessa operaattiossa ja vähän veikkaan että samalla saikulla taisi laittaa vähän täytettä rintamukseen. 

Oli ennestään söötti ja hoikka ihminen mutta toki tuon muutoksen jälkeen herätti suorastaan huomiota. Ei silti ryhtynyt uuteen parisuhteeseen vaan omistautui tyttärilleen. 

Vierailija
6/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redditin glowupeissa minusta vaikuttaa useimpien kohdalla siltä että neste on vain noussut nuppiin ulkonäön kohentuessa ja alkuperäinen tyyppi oli varmaan mukavampi.

Vierailija
7/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui ympäristöön, missä ulkonäkö on se numero yksi, ja muutti siksi tapojaan.

Ja ap keksii jotain älytöntä.

Vierailija
8/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tason nostaminen on äärimmäisen vaikeaa.

Siihen ei riitä mikään treenaaminen ja ruokavalio koska naiset arvostavat vain naama ja pituusgeenejä.

Vierailija
9/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redditin glowupeissa minusta vaikuttaa useimpien kohdalla siltä että neste on vain noussut nuppiin ulkonäön kohentuessa ja alkuperäinen tyyppi oli varmaan mukavampi.

Varmaan monasti niin, mutta voin kuvitella että ihminen jonka itsetunto paranee nollasta sataan voi myös muuttua edukseen. Luulen että minulle on käynyt niin. en ole onnistunut missään ihme glow upissa mutta olin hyvin kompleksinen nuori ja samalla janosin hyväksyntää ja olin sillä tavoin "tyrkky",  mutta kun aikuistuin niin jotenkin opin sekä huolehtimaan ulkomuodostani ja kunnostani että myös olemaan oma itseni ja antamaan enemmän huomiota muille.

Vierailija
10/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan itse. Painoin nimittäin ikävuodet 30-40 yli 120 kiloa. Vaatteiksikin täytyi hyväksyä mitkä vaan päälle mahtui. Ja ihan turha sitä meikata ja hiuksiakaan juurikaan laittaa, koska eipä sitä sairaalloisen lihava jostain huulipunasta tai kampauksesta juuri paremman näköiseksi tule - kuitenkin se mikä edelleen kiinnittäisi huomion olisi lihavuus.

Pääosin terveyssyistä, kun alkoi olla monet terveysarvot perseellään 40-vuotistarkastuksessa lääkärissä, aloin laihduttaa. Aloin kasvissyöjäksi samalla, koska se oli minua pitkään jo kiinnostanut ympäristö- ja eettisistä syistä, vaan en ollut saanut aikaiseksi. Kyllähän sitä ikääntymisestä huolimatta on melkoinen glow-up tullut tehtyä viimeisen 10 vuoden aikana, kun paino on pudonnut 125 kilosta 58 kiloon, olen alkanut käydä säännöllisesti kuntosalilla, ja vaatteitakin saa nättejä ihan eri tavalla kuin ennen. Ei sillä, että mä mitään erityistä tällä tavoittelisin, parisuhde tai seksikään ei minua enää kiinnosta joten kenenkään hurmaaminen ulkonäöllä ei kiinnosta.

Vierailija
11/11 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tason nostaminen on äärimmäisen vaikeaa.

Siihen ei riitä mikään treenaaminen ja ruokavalio koska naiset arvostavat vain naama ja pituusgeenejä.

Eihän toi pidä paikkaansa. MIehen itsetunto määrittää aika paljon sen miten hän lähestyy naisia, sulla on tosta kommentista päätellen  itsetunto-ongelma ja lähestyt naista hyvin  epävarmana ja naista valmiiksi syyllistäen.

Ja miten on, oletko oikeasti kiinnostunut jonkun naisen mielipiteistä ja siitä mitä hänelle kuuluu?  Se olis vähän niinkuin keskustelun kannalta tarpeen. Nyt jos pää on valmiiksi noin syvällä omassa takapuolessa niin en tiedä pärjäätkö seuramiiehenäkään naisten kanssa.

Mun mies on 168 cm pitkä btw enkä todellakaan tyytynyt mihinkään jäännöspalaan. Tavallinen, konstailematon ja ei-minkään-näköinen mies jonka kanssa oli heti helppo tulla toimeen, siihen huomio kiiniityi. Rauhallinen, positiivinen energia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi