Miehet kyyditsivät kaksi lasta metsään raizgattavaksi
Mujtaba Adam Khan, 40, tuomittiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja törkeästä raizgauksesta käräjillä kolmen vuoden ja seitsemän kuukauden vankeusrangaistukseen. Helsingin hovioikeus ei muuttanut tuomiota.
37-vuotias Farid Asghari tuomittiin teoistaan pitkään vankeusrangaistukseen. Hänet tuomittiin törkeästä raizgauksesta ja törkeästä lapsenraiskauksesta kuuden ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/510e908b-6fcd-417c-8acc-ddd06481f2ab
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raiskaus kestää hetken rasismi on ikuista
Raiskauksesta jää nuorelle ikuiset traumat ja elämä on pilalla. Ra sismi loppuu kun mus se tajuaa lähteä takaisin kotimaahansa!!!
Jaxuhali. Kun leikkii aikuista liian varhain voi olla että siinä saattaa mennä se koko elämä pilalle.
Musta on jännä, että näissä tapauksissa katse suunnataan usein ympäröivään yhteiskuntaan. Entäpä perheen ja vanhempien vastuu? Nykyään on ihan älyttömän paljon ihan paskoja, välipitämättömiä vanhempia, jotka itsekin käyttäytyvät kuin teinit.
Jaxuhalit vaan ittelles dille. Kellään ei edes kellään turva paikka mus sella ole oikeutta raiskailla ihmisiä, vaikka olisivat aikuista leikkiviä pikku tyttöjä. Mikä siinä on niin v
Mamuon syyllinen ongelmiisi! Mamuon syyllinen ongelmiisi! Mamuon syyllinen ongelmiisi!
Mitkä miehet? Apinoitahan nuo on, niinkuin kaikki tuon väriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raiskaus kestää hetken rasismi on ikuista
Raiskauksesta jää nuorelle ikuiset traumat ja elämä on pilalla. Ra sismi loppuu kun mus se tajuaa lähteä takaisin kotimaahansa!!!
Jaxuhali. Kun leikkii aikuista liian varhain voi olla että siinä saattaa mennä se koko elämä pilalle.
Musta on jännä, että näissä tapauksissa katse suunnataan usein ympäröivään yhteiskuntaan. Entäpä perheen ja vanhempien vastuu? Nykyään on ihan älyttömän paljon ihan paskoja, välipitämättömiä vanhempia, jotka itsekin käyttäytyvät kuin teinit.
Jaxuhalit vaan ittelles dille. Kellään ei edes kellään turva paikka mus sella ole oikeutta raiskailla ihmisiä, vaikka olisivat aikuist
Mikä sun ongelma on? Taidat olla pikkumamusen iso patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan älykäs ei spämmäisi samaa (kohta poistettavaa) päivästä toiseen, tämänkin täytyy olla persujen trollitehdas.
Ironinen kommentti, koska sä itse olet trolli tässä ketjussa.
Trolli: "internetissä käytävää keskustelua tahallisesti häiritsevä viesti; tällaisen viestin lähettäjä"
Heh, aika huono yritys. Vaikuttaa joltakin persujen trollitehtaan käsikirjan löräykseltä.
Minulle oma isä sanoi jo 40 vuotta sitten, että niitä mu ti aisia et sitten ota mieheksesi, niistä ei ole muuta kuin harmia.
Minusta se on ollut ihan hyvä ohje ja minusta sen neuvon ja ohjeen voi ihan hyvin antaa nykypäivänäkin omille tyttärille.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saimme heidät Suomeen turvaan!
Muutama sydämetön razizti alapeukuttanut tuota. Törkeää!
Ainoa millä on väliä on se että nelikymppiset lapset saatiin Suomeen turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan älykäs ei spämmäisi samaa (kohta poistettavaa) päivästä toiseen, tämänkin täytyy olla persujen trollitehdas.
Ironinen kommentti, koska sä itse olet trolli tässä ketjussa.
Trolli: "internetissä käytävää keskustelua tahallisesti häiritsevä viesti; tällaisen viestin lähettäjä"
Heh, aika huono yritys. Vaikuttaa joltakin persujen trollitehtaan käsikirjan löräykseltä.
boooooooooooooring
Vierailija kirjoitti:
Minulle oma isä sanoi jo 40 vuotta sitten, että niitä mu ti aisia et sitten ota mieheksesi, niistä ei ole muuta kuin harmia.
Minusta se on ollut ihan hyvä ohje ja minusta sen neuvon ja ohjeen voi ihan hyvin antaa nykypäivänäkin omille tyttärille.
Nyt se olisi ra sis mi a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakilaisia miehiä taas kerran. Suomalaiset naiset menevät juurikin irakilaisten miesten kanssa naimisiin useammin kuin minkään muun maan miesten kanssa (Suomi tietty pois luettuna).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Meidän lasten turvallisuus ei ole yhtä tärkeä kuin 4kymppisen muslimimiehen.
Kansainvälisiä sopimuksia tulee noudattaa pilkuntarkasti, ja sitä paitsi on tärkeää, että suomalainen kulttuuri muuttuu monimuotoisemmaksi. Muutaman pikkujutun takia ei pidä lähteä yleistämään.
Yx vihree Kalliosta
kalliosta kajahtaa! Kun tietää millaisia peukkupäitä siellä asustelee, niin heidän mielipiteet voi tosiaan laittaa ööömappiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskanmarjat, se on vain ja ainoastaan tosiasioiden tunnistamista ja tunnustamista! Sillä ei ole ra sis min kanssa mitään tekemistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakilaisia miehiä taas kerran. Suomalaiset naiset menevät juurikin irakilaisten miesten kanssa naimisiin useammin kuin minkään muun maan miesten kanssa (Suomi tietty pois luettuna).
Mä sain 90-luvulla 10000mk kun menin irakilaisen kanssa naimisiin ja toisen 10000mk, kun hän sai kansalaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä sen voi antaa vielä suuremmalla syyllä. Maailma tuli kylään eikä lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskanmarjat, se on vain ja ainoastaan tosiasioiden tunnistamista ja tunnustamista! Sillä ei ole ra sis min kanssa mitään tekemistä!
Kai mä sen tiedän. Kerropa tämä sille pinkkissä pikkutakissaan A-studiossa kiljuvalle neitoselle. Kaikkein irvokkainta tässä on se, että kansalaisten odotetaan näyttelevän tässä mukana ettei se ole totta mitä silmiemme edessä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 90-luvulla 10000mk kun menin irakilaisen kanssa naimisiin ja toisen 10000mk, kun hän sai kansalaisuuden.
Kiihotuin.
Naisille hyviä vinkkejä miten torjua innokas kosija.
Terveisin Yleisradio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä sen tiedän. Kerropa tämä sille pinkkissä pikkutakissaan A-studiossa kiljuvalle neitoselle. Kaikkein irvokkainta tässä on se, että kansalaisten odotetaan näyttelevän tässä mukana ettei se ole totta mitä silmiemme edessä tapahtuu.
Se on jokaisen oma asia miten näyttelee mukana, mutta minä en osta tota ra ziz mi paskaa edelleenkään. Jos tyypit ei osaa käyttäytyä he eivät sopeudu ja jos ne tekee rikoksia ne on rikollisia. Piste.
Tällä tanssilla estät liian innokkaan lähestymisen.
Tuskin raiskaajia palautetaan kotimaihinsa tuomion jälkeen, vetoavat että joutuvat uhatuksi maassaan ja valittavat eri oikeusasteisiin, asianajajat kiittävät ja veronmaksajat maksavat lystin.
Nämä pitäisi pika pikaa karkottaa maasta. Ei maahantulo lupaa enää koskaan.