Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin, että Nicole Kidman ja miehensä onnellisia. Ovat eronneet

Vierailija
30.09.2025 |

Harmi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä Daily Mailista luin, niin Keith kaipaa enemmän yhteistä aikaa ja Nicole on jatkuvasti pois kotoa leffojen kuvauksissa. Ehkä Keithin ei olisi pitänyt naida yhtä maailman suosituimmista leffatähdistä, vaan otta joku naapurin tyttö.

Joo tosiaan kaipaa yht aikaa kun ottaa eron...

No olen minä itse ainakin tehnyt niin. Mies kun joutui kauas töihin, eikä etäsuhde ollut millään mittapuulla se mitä minä elämältäni halusin. Ei siinä lopulta ollut muita parempia vaihtoehtoja kuin erota kun ei kerran löytynyt molempia tyydyttävää tapaa olla yhdessä. -eri

Vierailija
42/45 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt, miten vaikuttaa?

Olen itkenyt jo tunnin 😭 Oloni on lohduton ja sydänalasta puristaa 💔

Ap

Eli tyypillinen av-mamma??

Katso nyt peiliin, niin näet tyypillisen av-mamman. 

Erikoisia nämä ihmiset, jotka kommentoivat täällä, mutta kuitenkin ikäänkuin ulkoistavat itsensä palstasta. Käyvät täällä dissaamassa muita palstalla vierailijoita av-mammoiksi. Olisi terapeutille työmaata selvittää mikä henkinen ongelma saa ihmisen käyttämään mamma-termiä haukkumasanana ja nostaakseen omanarvontunnettaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuneet kesästä asti erillään. Silti kesällä ottaneet hääpäivänä hempeän kuvan. Ristiriitaista.

Ihan normaalia nykypäivänä pitää somessa kulissit kunnossa vaikka todellisessa elämässä kuohuu. 

Vierailija
44/45 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole on löytänyt jonkun paremmin varustellun nuoremman jäbän. Nicole on vanha munahaukka, joka arvostaa viriiliä toy boyta ja hänellä on vara pitää sellaista. Vertaa madonna.

Vierailija
45/45 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jo virallisesti vahvistettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä