Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen, miten usein käyt Stockalla?

Vierailija
29.09.2025 |

Minä saattaisin mennä sinne jonnekin istumaan ja lepuuttamaan jalkojani hetkeksi, jos kävelisin keskustassa. Muuta syytä siellä käyntiin en keksi. Mutta en olekaan helsinkiläinen.

Eli helsinkiläinen, käytkö ja miten usein?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa. Ostan Stockan verkkokaupasta lähinnä. Joskus aikaisemmin kävin keskustan Stockalla pari kertaa kuukaudessa. 

Vierailija
22/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin. Muutenkin tulee käytyä melko usein. Stocka on tuttu jo lapsuudesta ja tavallaan kuuluu asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Stockalta 10km päässä, ja työpaikka on ehkä 2 km päässä.

Viimeksi kävin muistaakseni vuonna 2022, kun olin etsimässä modernia pikkutakkia. En löytänyt, vaan ostin korttelin päästä Massimo Duttista.

Ei Stocka ole mitään verrattuna siihen mitä se joskus oli. Olin aiemmin joku kulta/hopea-asiakas-mikälie.

Vierailija
24/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla kävin. Muutenkin tulee käytyä melko usein. Stocka on tuttu jo lapsuudesta ja tavallaan kuuluu asiaan.

Oli se minullekin tuttu lapsuudesta, mutta tuossa parikymmentä vuotta sitten lakkasin käymästä. Ei vetoa yhtään. Ap

Vierailija
25/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 4-5 kertaa vuodessa. 

Vierailija
26/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käynyt vaikka 30 vuotta olen täällä asunut.

Minä olen asunut jo vuodesta 1975 alkaen, siis 50 vuotta. Kävin Stockan tupakkaosastolla vielä 1980- luvulla, sieltä sai piippuja ja piipputupakkaa.

Vierailija
27/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Stockalta 10km päässä, ja työpaikka on ehkä 2 km päässä.

Viimeksi kävin muistaakseni vuonna 2022, kun olin etsimässä modernia pikkutakkia. En löytänyt, vaan ostin korttelin päästä Massimo Duttista.

Ei Stocka ole mitään verrattuna siihen mitä se joskus oli. Olin aiemmin joku kulta/hopea-asiakas-mikälie.

Minullakin aikoinaan oli Stockan kultakortti, se tuli jonkin autokaupan (Veho?) yhteydessä. En koskaan käyttänyt.

Vierailija
28/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 1,5 v sitten. Lopetin tavaran ostamisen koronan aikana lähes kokonaan. Sen sijaan käyn Tokmannilla n 3 krt vuodessa, siinä parin sadan metrin päässä. Viimeksi ostin sieltä vessapaperia ja shampoota

Vierailija
29/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin Stockmannin Tokmanniin ja nyt olen vasta tyytyväinen...

Vierailija
30/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutaman kuukauden välein. Lähinnä katselemassa ihmisiä ja uutuustuottelta. Harvoin ostan sieltä mitään.

Vierailija
31/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käyn harva se päivä. Useimmiten vain kävelen läpi, mutta reilu viikko sitten ostin tai paremminkin tilasin sieltä maton ja miehelle ostettiin uusi paita ja villaneule.

Varmaan kerran viikossa menen portaita ylös, kun äiti käy siellä  Fazerilla usein lounaalla ja menen seuraksi. Saatan samalla katsastaa jonkun osaston ja ostaa jotakin kuten äidille uusi ruukku ja ohut kylpypyyhe matkalle.

Vierailija
32/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain. Tykkään tavaratalojen tunnelmasta ja siksi käyn siellä haahuilemassa. Vaateosasto on aika huono tällä hetkellä, mutta meikki- ja sisustusosastosta pidän. Stockalla on myös Helsingin keskustan ainoa hyvä kenkävalikoima Zion lisäksi. Ruokapuolella on kiva katsella esillepanoja ja ostaa vähän spessumpia juttuja.

Vierailija
33/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt, miten Stocka voi, varsinkin keskustan tavaratalo. Kasarilla, ysärillä ja nollarilla tuli käytyä keskustan tavaratalossa useamman kerran viikossa, ysäriltä alkaen myös jumpissa, salilla ja kampaajalla, sekä kauneushoidoissa. Asuimme kantakaupungissa, sittemmin muutimme pois Suomesta. 

Vierailija
34/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella on nykyään kiva freesi valikoima ja parempi palvelu. Käyn siellä.

Vierailija
35/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aika usein, pidän sen rauhallisesta tunnelmasta. Hinnatkin ovat laskeneet, mikä sopii minulle hyvin. Alakerran Ässästä en pidä yhtään.

Vierailija
36/36 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus aikoinaan teininä aamuisin meikkaamassa siellä testereillä ja laittamassa hajuvettä 😆.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän