Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini esittelee vaimoaan muille miehille

Vierailija
29.09.2025 |

Yhdellä kaverillani on näyttävän näköinen vaimo, miehen kaveripiiriin kuuluu useita sinkkumiehiä, minä lukaanmukien. Minua iljettää kaverin tapa kohdella naista kuin omistamaansa esinettä. Viime kerralla kun oltiin saunassa hänen luonaan niin mies käski naisen tulemaan myös saunaan meidän kanssamme ja pesuhuoneessa alkoi sitten levittelemään vaimonsa pillua jotta me naisettomatkin saataisiin nähdä naisen pillua. 

Halusi vielä levennellä lisää ja käski vaimonsa antaa suihinoton siinä meidän edessä, todella alentavaa naiselle, miksi naiset ovat miesten kanssa jotka kohtelevat heitä noin. Itse kohtelisin naista kuin kukkaa jos joku nainen haluaisi olla minun kanssani

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanharouva Tyhjäpään maanantai-ulvahduksia, IaskuhumaIa päällä.

Vierailija
2/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta ei otettu suihin, kun homoilla ei seiso naisten kanssa. Vaikka muita kulleja vilkuilitkin, niin ei vaan noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee ehkä yllätyksenä, mutta naiset eivät ole mitään herttaisia ressukoita. Kaverisi kohtelee naista juuri niin kuin naista pitääkin.

Vierailija
4/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä höpiset? Sun vanha pihasauna paloi viime talvella ja eihän sulla siellä rintamamiestalossa paltamossa ole edes suihkua. Nyt on jäännyt ryyppy pahasti päälle!

Vierailija
5/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko se nainen kaikkille suihinoton vai jouduitteko vain katsomaan, kun otti kaveriltanne suihin? Aika törkeätä, jos ei antanut kaverettensakin nauttia.

Verrattavissa ihan samaan kuin, jos olisi ottanut jonkun kalliin viinapullon esiin ja sitten juonut siitä vain itse.

Vierailija
6/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään pahaa jos se nainen on siinä mukana sehän voi tykätäkin siitä hyvinkin. Sitten se on törkeetä jos nainen ei halua ja pakotetaan. Asiallistahan olisi ollut Jos se olisi samalla tehnyt kivoja juttuja muillekin ja varmaan se olisi siitä tykännytkin. N

Vierailija
7/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen fantasia

Jatka vaan.

Vierailija
8/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko se nainen kaikkille suihinoton vai jouduitteko vain katsomaan, kun otti kaveriltanne suihin? Aika törkeätä, jos ei antanut kaverettensakin nauttia.

Verrattavissa ihan samaan kuin, jos olisi ottanut jonkun kalliin viinapullon esiin ja sitten juonut siitä vain itse.

No ei antanut muille, tämähän se juuri oli sen kaverin tarkoitus että saa leveillä kun muut puutteessa olevat joutuu katsomaan vierestä

Vierailija
9/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhden kaverin kanssa sama, mutta sukupuolet toisinpäin. Pyysi miehensä naisten saunaan ja hänen miehellään kieltämättä reilun kokoinen penis. Alkoi siitä puhumaan ja esittelemään, että näin suureksi se kasvaa kun runkkaa ja näin se täyttää suun ja näin pillun ja näin kovaa laukean minuutissa aina kun saan sen sisälleni yms. Ihmeellistä käytöstä! 

N41v

Vierailija
10/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen fantasia

Jatka vaan.

En edes kokonaan lukenut.

Vierailija
11/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluukin olla alistunut miehelle ja tehdä niin kun käsketään. Olemme ns. vanhanaikaisessa avioliitossa minun halustani. Palvelen miestäni niin kuin kunnon vaimon pitääkin. Miehelläni on myös oikeus antaa piiskaa jos olen kuriton tai en täytä annetuja tehtäviä. Myös kotona tulee aina olla mekossa alla sukkanauhat, nylonsukat ja balleriinat jalassa sekä hiukset ja meikki huoliteltuna. Siiri 28.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän