Suvi Teräsniska ja Jp Leppäluoto. Huomioiko kukaan muu heidän kemiaansa?
Suvi on selvästi sulaa vahaa Jp:n seurassa. Elämäni biisi - ohjelmassa ei voinut olla huomaamatta heidän välistä kemiaansa. Onhan Jp kyllä karismaattinen ja olemus huokuu vahvaa maskuliinista energiaa. Itsekin kun häntä kuuntelen niin kyllä tekis mieli päästä kainaloon. N30v.
Kommentit (6)
Suvi Teräsniska on sulaa vahaa kaikkien kanssa, joilla on penis.
Vierailija kirjoitti:
JP on todella karismaattinen ja lahjakas muusikko. Charonin ajoista olen ollut ääneen ihastunut, Harmaja on aina soittolistoilla ja voisin vaikka puhelinluetteloa kuunnella jos hän sitä lukisi :D On hän minua 10v vanhempi mutta silti.
En tuosta heidän väliltään lukisi muuta kuin henkilökemiaa, kollegan arvostusta ja ehkä jotain isähahmoa, sehän oli Suvilla (joka on naimisissa) Ollinkin kanssa ja eikös JP ole 15v Suvia vanhempi.
Joo sama. On kyllä niin charmikas mies ja miten ihana ääni. Olisin itse ainakin ihan sulaa vahaa jp:n vierellä. Huh huh, tuollaisia miehiä saisi olla enemmänkin. Harvoin sytyn kenestäkään mutta Jp on kyllä saamarin charmikas. 🔥
Minä olisin sulaa vahaa Suvi Teräsniskan seurassa
JP on todella karismaattinen ja lahjakas muusikko. Charonin ajoista olen ollut ääneen ihastunut, Harmaja on aina soittolistoilla ja voisin vaikka puhelinluetteloa kuunnella jos hän sitä lukisi :D On hän minua 10v vanhempi mutta silti.
En tuosta heidän väliltään lukisi muuta kuin henkilökemiaa, kollegan arvostusta ja ehkä jotain isähahmoa, sehän oli Suvilla (joka on naimisissa) Ollinkin kanssa ja eikös JP ole 15v Suvia vanhempi.